Ολόκληρο το οικοσύστημα πληροφοριών του πλανήτη δημιουργήθηκε όχι για να μας εξυπηρετεί αλλά για να μας χειραγωγεί και να μας χρησιμοποιεί. Υπηρεσίες όπως το Facebook και το Google παρέχονται «δωρεάν», αλλά, όπως λέει ο πρώην σχεδιαστής της Google, Tristan Harris , «εάν δεν πληρώνετε για το προϊόν, είστε το προϊόν». Το ντοκιμαντέρ <The Social Dilemma> περιγράφει πώς οι κερδοσκοπικές εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης χειραγωγούν τους χρήστες τους και συμβάλλουν σε θεωρίες συνωμοσίας και σε θέματα ψυχικής υγείας. Οι συμμετέχοντες στην ταινία περιλαμβάνουν : τον Τριστάν Χάρις συν-εφευρέτης του κουμπιού "Like" του Facebook, Justin Rosenstein · Tim Kendall, πρώην πρόεδρος της Pinterest και πρώην διευθυντής Το Διαβάσαμε The Social Dilemma : Πως τα social media επηρεάζουν τις πεποιθήσεις και τις αποφάσεις μας
Κοινοποιήστε: