Οι πελάτες έχουν τη δύναμη να υπαγορεύουν την επιτυχία μιας επιχείρησης B2C. Γενικά, μια αγορά είναι μια συμφωνία εφάπαξ. Μπαίνεις μέσα, πληρώνεις για κάποιο αγαθό ή υπηρεσία και βγαίνεις έξω. Όσον αφορά τη μετέπειτα φροντίδα, αναμένουμε όλοι κάποιο επίπεδο προστασίας των καταναλωτών, όπως τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων. Αλλά τελικά, τείνουμε να έχουμε μια βραχυπρόθεσμη, συναλλακτική σχέση […]
The post Self care καταναλωτών: Η εξυπηρέτηση πελατών είναι μια μορφή αυτοφροντίδας appeared first on Tromaktiko.gr.
Το Διαβάσαμε Self care καταναλωτών: Η εξυπηρέτηση πελατών είναι μια μορφή αυτοφροντίδας
Κοινοποιήστε: