Η Audi αγκαλιάζει το «ηλεκτρικό» μέλλον και μαζί με τη Μέισι Ουίλιαμς σας προσκαλούν να «αφήσετε το παρελθόν» και να αγκαλιάσετε τη νέα εποχή της αυτοκίνησης.
Η Audi επέλεξε τη μεγαλύτερη βραδιά του αμερικανικού ποδοσφαίρου για να προβάλλει ένα διαφημιστικό TV spot 60 δευτερολέπτων. Σε αυτό πρωταγωνιστεί η ηθοποιός Μέισι Ουίλιαμς. Η Ουίλιαμς είναι διάσημη από τη σειρά Game of Thrones και γνωστή ακτιβίστρια για την αλλαγή του κλίματος. Στο spot ακούγεται το τραγούδι «Let It Go» (σε ελεύθερη απόδοση «άσε το παρελθόν»), κεντρικό μουσικό θέμα της μεγάλης κινηματογραφικής επιτυχίας «Frozen», της Disney.
Το Audi e–tron Sportback σε πρωταγωνιστικό ρόλο
Η Ουίλιαμς, η οποία ερμηνεύει το τραγούδι, ξεκινά μία διαδρομή στο τιμόνι του Audi e-tron Sportback. Η διαδρομή αυτή συμβολίζει το ταξίδι της Audi προς μία νέα εποχή βιώσιμης κινητικότητας. Το τηλεοπτικό spot δημιουργήθηκε από την 72andSunny Amsterdam, παγκόσμιο συνεργάτη της Audi, σε σκηνοθεσία του François Rousselet. Μάλιστα αποτελεί την ενδέκατη εμφάνιση της μάρκας στο μεγάλο τελικό του αμερικανικού ποδοσφαίρου. Η συγκεκριμένη εκδήλωση έχει τεράστια τηλεθέαση τόσο στις Η.Π.Α. όσο και παγκοσμίως. Είναι μάλιστα το αθλητικό γεγονός με τον ακριβότερο τηλεοπτικό χρόνο στον κόσμο. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως ένα spot διάρκειας 30 δευτερολέπτων ξεπερνά σε κόστος τα 5 εκατομμύρια δολάρια.
Στο διαφημιστικό spot, η Ουίλιαμς, πίσω από το τιμόνι του Audi e-tron Sportback βρίσκει τον εαυτό της κολλημένο σε μια διασταύρωση. Η τελευταία αντιπροσωπεύει το σταυροδρόμι των σημερινών προκαταλήψεων και παλαιών αντιλήψεων περί κατανάλωσης, επιτυχίας και κύρους. Η Ουίλιαμς επιλέγει να αντιστρέψει το status quo και να αφήσει πίσω το παρελθόν, στο πνεύμα των στίχων του «Let It Go». Κατά μήκος της διαδρομής, συμμετέχουν άλλοι οδηγοί, πεζοί και περαστικοί, συμβολίζοντας τις προσπάθειες της μάρκας να δημιουργήσει μια νέα εποχή βιώσιμης κινητικότητας με τη συμμετοχή όλων. Όλο το ταξίδι είναι μια αλληγορία για το πώς η απόφαση για πιο βιώσιμες επιλογές απαιτεί τη συμμετοχή και τη δράση όλων.
Δείτε το βίντεο
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=WvEAklsAAts?feature=oembed&w=1060&h=596]
Το spot αντιπροσωπεύει την έναρξη μίας νέας παγκόσμιας καμπάνιας της Audi που θα επαναλανσάρει το Vorsprung durch Technik στη νέα εποχή αυτοκίνησης.
Η διαφήμιση έχει ήδη κυκλοφορήσει σε τηλεοπτικά και κοινωνικά κανάλια σε πολλές αγορές όπως η Γερμανία, η Ιταλία, η Γαλλία, η Μεγάλη Βρετανία, η Ισπανία και η Κίνα.
Επιδιώκοντας μια πρώτη επικοινωνία
Μέσα από αυτή η Audi επιδιώκει μία πρώτη ισχυρή επικοινωνία για τη μάρκα στην εποχή της βιώσιμης κινητικότητας. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Audi θα λανσάρει περίπου 30 ηλεκτροκίνητα οχήματα έως το 2025. Μάλιστα αυτό είναι μόνο η αρχή μιας επανάστασης που θα αγγίξει πολλά θέματα σχετικά με τη μάρκα, που ξεπερνά το ίδιο το αυτοκίνητο. Μεγάλη φιλοδοξία της Audi, να καταστεί ουδέτερη από πλευράς CO2 εταιρεία μέχρι το 2050. Ήδη, το εργοστάσιο παραγωγής του Audi e-tron στις Βρυξέλλες, έχει πιστοποιηθεί ως CO2 ουδέτερο.
Περισσότερα σχετικά με το βιώσιμο μέλλον της Audi στο https://www.audi.gr/gr/web/el/e-mobility.html
The post Η Audi αγκαλιάζει το «ηλεκτρικό» μέλλον appeared first on car-news.gr.
Το Διαβάσαμε Η Audi αγκαλιάζει το «ηλεκτρικό» μέλλον
Κοινοποιήστε: