Ζούμε στην εποχή της συνδεσιμότητας, οι τεχνολογίες ηλεκτρονικής τρέχουν ταχύτερα από τη σκέψη μας, πλέον υπάρχει η δυνατότητα τις κινήσεις μας να παρακολουθεί ο… «μεγάλος αδελφός».
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Ένα χρόνο αφότου λανσαρίστηκε στην Ευρώπη, το σύστημα Opel OnStar επεκτείνεται τώρα σε 18 επιπλέον αγορές. Το καινοτόμο σύστημα προσωπικής συνδεσιμότητας και υποστήριξης θα διατίθεται σε Βουλγαρία, Κύπρο, Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γιβραλτάρ, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ισλανδία, Λετονία, Λιθουανία, Μάλτα, Νορβηγία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία και Σουηδία. Η Opel προσφέρει τη μοναδική υπηρεσία (οι ατομικές λειτουργίες διατίθενται ανάλογα με το μοντέλο και την έκδοση) σε 19 γλώσσες. Επίσης, η επέκταση της υπηρεσίας Wi-Fi hotspot συνεχίζεται, με την Αυστρία, Τσεχία, Γαλλία, Ιρλανδία, Πορτογαλία και Ρουμανία να προστίθενται στις υπάρχουσες αγορές (Γερμανία, Ολλανδία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο).
Από τον Αύγουστο του 2015, το Opel OnStar έχει καταγράψει πάνω από 5,5 εκατομμύρια επαφές με πελάτες που επικοινωνούν τηλεφωνικά, μέσω εφαρμογής smartphone, το OnStar website ή το μπλε μπουτόν εξυπηρέτησης OnStar.
Μέχρι τον Οκτώβριο του 2016, το Opel OnStar έλαβε περίπου 880.000 κλήσεις από πελάτες και έστειλε 830.000 email διάγνωσης οχημάτων. Στο internet, οι πελάτες συνδέθηκαν στη διαδικτυακή πύλη του Opel OnStar πάνω από 1.000,000 φορές και εκκίνησαν την εφαρμογή πάνω από 3,1 εκατομμύρια φορές. Σήμερα, το ένα στα δύο νέα Opel διαθέτει OnStar.
Κοινοποιήστε: