Οι ανατιμήσεις των προϊόντων και των υπηρεσιών αλλάζουν τις καταναλωτικές συνήθειες Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών αλλάζει σύμφωνα με έρευνες. Κάθε φορά που αυξάνεται η τιμή βασικών ειδών, καταγράφεται μείωση του όγκου πωλήσεων ενώ πάνω από τους μισούς καταναλωτές στρέφονται στην αγορά άλλης μάρκας από αυτή που συνήθως προτιμούσαν, εάν η τιμή της αυξηθεί. Την […]
The post Ακρίβεια: Πόλος έλξης για τους καταναλωτές οι συμφέρουσες τιμές και οι προσφορές appeared first on Tromaktiko.gr.
Το Διαβάσαμε Ακρίβεια: Πόλος έλξης για τους καταναλωτές οι συμφέρουσες τιμές και οι προσφορές
Κοινοποιήστε: