O Thierry Neuville έγινε ο μόλις τρίτος μη-Σκανδιναβός οδηγός που κέρδισε το Ράλι Σουηδίας, στα 66 χρόνια διεξαγωγής αυτής της συναρπαστική μονομαχίας σε λευκό φόντο. Μία μάχη που φέτος αποτελεί τον δεύτερο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)
Ο Βέλγος οδηγός της Hyundai ξεκίνησε την ημέρα με προβάδισμα 22.7 δευτερολέπτων και τελικά έφτασε στον τερματισμό με διαφορά 19.8 δευτερολέπτων από τον δεύτερο, έχοντας τα ηνία στη γενική μετά από όλες μόλις πλην δύο ειδικών.
Μία νίκη που ήρθε μετά από μία γεμάτη προβλήματα πρεμιέρα στο Μόντε Κάρλο και που έρχεται να ξορκίσει τα φαντάσματα από το περυσινό Ράλι Σουηδίας όπου ο Neuville είχε μεγάλο προβάδισμα αλλά έστειλε το i20 WRC εκτός δρόμου.
Τώρα πήγε με ασφάλεια μέχρι τέλος και με τους βαθμούς της νίκης αλλά και δυο επιπλέον πόντους από την power stage, κατάφερε να περάσει στην κορυφή της βαθμολογίας και μάλιστα με προβάδισμα 10 πόντων! Παράλληλα, στην κορυφή βρέθηκε και η ομάδα του καθώς η Hyundai Motorsport είναι πλέον ένα πόντο μπροστά από την Toyota!
Δεύτερος κατετάγη ο Craig Breen που διατήρησε τη θέση που με κόπο πήρε το Σάββατο και χάρισε στη Citroen το πρώτο φετινό της βάθρο. Εκεί, για πρώτη φορά με τα χρώματα της Hyundai βρέθηκε ο Andreas Mikkelsen.
Το πρόσωπο της ημέρας ήταν ο Esapekka Lappi που κέρδισε δύο από τις τρεις ειδικές του τελευταίου σκέλους, μαζί πέντε πόντους καθώς η μία από αυτές ήταν η power stage αλλά και δύο θέσεις στη γενική. Έτσι έκλεισε το ράλι τέταρτος, προσπερνώντας τον Hayden Paddon που έχασε στην power stage όταν έσβησε ο κινητήρας του i20 WRC, καθώς και τον Mads Ostberg που στην επιστροφή του εν δράσει με τη Citroen, «ψαχνόταν» όλο το τετραήμερο με το set up του C3 WRC.
Μόλις έβδομος ήταν ο Jari-Matti Latvala, που περίμενε περισσότερα από το ράλι στο οποίο πέρυσι είχε χαρίσει στην Toyota την πρώτη της νίκη μετά την επιστροφή της στο WRC. Πρώτος οδηγός της M-Sport ήταν ο Teemu Suninen, στην μόλις τρίτη του συμμετοχή με World Rally Car. «Θύματα» του χρόνου που έχασαν την Παρασκευή βγαίνοντας πρώτοι στις ειδικές, ήταν ο ένατος Ott Tanak της Toyota και ο μόλις δέκατος Sebastien Ogier με το Ford Fiesta WRC της M-Sport.
Αναλυτικά η τελική κατάταξη:
1. Neuville/Gilsoul (Hyundai i20 WRC) 2:52:13.1
2. Breen / Martin (Citroën C3 WRC) + 19.8
3. Mikkelsen/Jaeger (Hyundai i20 WRC) + 28.3
4. Lappi / Ferm (Toyota Yaris WRC) + 45.8
5. Paddon/Marshall (Hyundai i20 WRC) + 54.4
6. Ostberg/Eriksen (Citroën C3 WRC) + 1:15.3
7. Latvala / Anttila (Toyota Yaris WRC) + 2:04.9
8. Suninen/Markkula (Ford Fiesta WRC) + 2:52.2
9. Tänak/Jarveoja (Toyota Yaris WRC) + 3:44.4
10. Ogier/Ingrassia (Ford Fiesta WRC) + 8:45.4
Επόμενος σταθμός στο πλαίσιο του παγκοσμίου πρωταθλήματος, είναι το Μεξικό, στις 8-11 Μαρτίου.
Κοινοποιήστε: