Είκοσι-ένα χρόνια έχουν να δουν οι Ισπανοί έναν συμπατριώτη τους να κερδίζει το Ράλι Ισπανίας αλλά δεν αποκλείεται να ζήσουν αυτή τη χαρά το απόγευμα της Κυριακής. Κι αυτό διότι μετά την πρώτη ημέρα πλήρους δράσεις στο ιβηρικό ράλι, είναι ο Dani Sordo αυτός που προηγείται στη γενική κατάταξη!
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/seitanf1)
Ο τοπικός ήρωας «δάμασε» καλύτερα τις πολύ κακές καιρικές συνθήκες, που έκαναν πολύ δύσκολα τα περάσματα από τις χωμάτινες ειδικές διαδρομές του σκέλους. Χάρη στην εντυπωσιακή του εμφάνιση στο απογευματινό loop, όπου κέρδισε δύο ειδικές διαδρομές με το Hyundai i20 WRC, έκλεισε την ημέρα με προβάδισμα 17 δευτερολέπτων έναντι του Sebastien Ogier.
Ο Γάλλος αναγκάστηκε για πολλοστή φορά ως πρωτοπόρος της βαθμολογίας, να βγαίνει πρώτος στις ειδικές και παραδέχθηκε πως προτεραιότητά του είναι να φτάσει στον τερματισμό και να πανηγυρίσει τον τέταρτο συνεχόμενο παγκόσμιο τίτλο του.
Τις θέσεις βάθρου συμπληρώνει άλλο ένα Volkswagen Polo R WRC, αυτό του Andreas Mikkelsen, με τον Νορβηγό να ξεπερνά προβλήματα που αντιμετώπισε με τα φρένα.
Ακολουθούν άλλα δύο Hyundai, αυτά των Thierry Neuville και Hayden Paddon, με μόλις 1.2 sec να τους χωρίζουν. Ο Βέλγος ξεκίνησε δυναμικά, βρέθηκε στην πρωτοπορία αλλά έχασε περίπου 20 δευτερόλεπτα μετά από ένα λάθος που του στοίχησε τον εμπρός προφυλακτήρα αλλά στράβωσε και έναν τροχό του. Όσο για τον Νεοζηλανδό, αντιμετώπισε προβλήματα με τον κινητήρα του.
Ο Kris Meeke έφερε το Citroen DS3 WRC με τον ουρανό στο χώμα, όμως συνέχισε και είναι έβδομος, μπροστά από τον teammate του Craig Breen, που καθυστέρησε να παραταχθεί στην εκκίνηση της τελευταίας ειδικής διαδρομής του σκέλους, με αποτέλεσμα να πάρει ποινή 10 δευτερολέπτων.
Το μεγάλο θύμα της ημέρας ήταν ο Jari-Matti Latvala, που εγκατέλειψε με σπασμένη ανάρτηση στο Polo του και θα επανεκκινήσει βάσει του συστήματος Rally-2.
Αναλυτικά η κατάταξη:
01. Dani Sordo/Marc Martí (E/E), Hyundai, 1h 18m 44.4s
02. Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (F/F), Volkswagen, + 17.0s
03. Andreas Mikkelsen/Anders Jæger (N/N), Volkswagen, + 35.1s
04. Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul (B/B), Hyundai, + 46.3s
05. Hayden Paddon/John Kennard (NZ/NZ), Hyundai, + 47.5s
06. Mads Østberg/Ola Fløene (N/N), Ford, + 54.3s
07. Kris Meeke/Paul Nagle (GB/IRL), Citroën, + 1m 06.3s
08. Craig Breen/Scott Martin (IRL/GB), Citroën, + 1m 44.6s
09. Ott Tänak/Raigo Mõlder (EST/EST), Ford, + 2m 04.4s
10. Eric Camilli/Benjamin Veillas (F/F), Ford, + 3m 44.3s
Κοινοποιήστε: