Ο σκληρός χαρακτήρας των χωμάτινων ειδικών διαδρομών του Ράλι Αργεντινής, είχε ως αποτέλεσμα να δούμε πολύ… παράξενη γενική κατάταξη μετά την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους του πέμπτου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1, ps@newsauto.gr)
Εκμεταλλευόμενος το γεγονός πως έβγαινε αργά στο δρόμο, o Elfyn Evans «πετούσε» στις διαδρομές που οι άλλοι «καθάριζαν». Ο Ουαλός σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στις πρώτες έξι εκ των οκτώ ειδικών διαδρομών της ημέρας με το Ford Fiesta WRC της M-Sport και χάθηκε στον ορίζοντα, έχοντας προβάδισμα 55 δευτερολέπτων!
«Είμαι χαρούμενος με όσα έγιναν σήμερα. Σε κάποιες στιγμές ήταν πολύ σκληρές ειδικές και πρέπει να θυμόμαστε πως έχουμε μία μακρά ημέρα δράσης αύριο ενώ και την Κυριακή θα είναι μία δύσκολη ημέρα», είπε ο Evans.
Ακολουθεί ο Mads Ostberg με το ίδιο αυτοκίνητο και το ίδιο πλεονέκτημα, αφού φέτος δεν έχει πλήρες πρόγραμμα και απουσίαζε από τα δύο προηγούμενα ράλι. Και πίσω τους, γίνεται χαμός, με πρωταγωνιστές όσους από τους συνήθεις υπόπτους άντεξαν στις κακοτράχαλες και γεμάτες παγίδες διαδρομές. Ακριβώς ένα λεπτό μακριά από την κορυφή βρίσκεται ο Thierry Neuville, παρότι έχασε χρόνο με κλαταρισμένο ελαστικό, με σπασμένο αποσβεστήρα αλλά και με τη σκόνη που έμπαινε στην καμπίνα του Hyundai i20 Coupe WRC.
Σχεδόν έξι δευτερόλεπτα πίσω του είναι το Ford Fiesta του Sebastien Ogier. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής «άνοιγε» δρόμο για τους υπόλοιπους, είχε νωρίς μία μικρή έξοδο σε χαντάκι ενώ χτύπησε και σε ένα βράχο μετά από ένα άλμα. Ευτυχώς για την M-Sport, χωρίς συνέπειες. Από κοντά τον ακολουθεί ο teammate του, Ott Tanak, που είχε κλατάρισμα στην προτελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας.
Πρώτο Toyota Yaris WRC είναι αυτό του Jari-Matti Latvala, παρότι ο Φινλανδός είδε τον κινητήρα του να υπέρ-θερμαίνεται και το πάτωμα του αυτοκινήτου του να δέχεται άπειρα χτυπήματα. Στη λίστα των θυμάτων ήταν ο Dani Sordo που ενώ ήταν τρίτος, χτύπησε ένα βράχο και έσπασε την κολώνα του τιμονιού του Hyundai i20 Coupe WRC, o Kris Meeke άλλαξε την αεροδυναμική του C3 WRC βγαίνοντας εκτός δρόμου ενώ ο teammate του στη Citroen, Craig Breen, είδε το κιβώτιο του να κολλάει στην πέμπτη σχέση.
Αναλυτικά η κατάταξη του 1ου σκέλους:
1. Elfyn Evans / Daniel Barritt (Ford Fiesta WRC) 1:24:55:.4
2. Mads Østberg / Ola Fløene (Ford Fiesta WRC) +55.7
3. Thierry Neuville / Nicolas Gilsoul (Hyundai 120 Coupe WRC) +1:00.7
4. Sébastien Ogier / Julien Ingrassia (Ford Fiesta WRC) +1:06.7
5. Ott Tänak / Martin Järveoja (Ford Fiesta WRC) +1:11.3
6. Jari-Matti Latvala / Miikka Anttila (Toyota Yaris WRC) +1:29.9
7. Hayden Paddon / John Kennard (Hyundai i20 Coupe WRC) +3:41.8
8. Lorenzo Bertelli / Simone Scattolin (Ford Fiesta WRC) +4:13.9
9. Juho Hänninen / Kaj Lindström (Toyota Yaris WRC) +4:48.6
10. Pontus Tidemand / Jonas Andersson (Skoda Fabia R5) +6:32.3
Το δεύτερο σκέλος είναι και το μεγαλύτερο του ράλι. Με βάση τη Βίλα Κάρλος Παζ, τα πληρώματα πρέπει να καλύψουμε δύο loop τριών ειδικών διαδρομών, καλύπτοντας συνολικά 160 αγωνιστικά χιλιόμετρα.
Κοινοποιήστε: