Η VW παίρνει ιδέες από την Apple για να ενσωματώσει τεχνολογίες αλλά και για να σχεδιαστικές φόρμες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που ετοιμάζει για το άμεσο μέλλον. Σε επίπεδο σχεδίασης, τα προϊόντα της Apple θεωρούνται ανώτερα και αποτελούν σημεία αναφοράς σε ότι αφορά την αισθητική τους, με την απλότητα που τα διακρίνει. Αυτό είναι το σημείο στο οποίο «συναντιούνται» με τα ηλεκτρικά της VW.
Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΠΟΪΔΑΝΗ
Η απλότητα στο σχεδιασμό των αμαξωμάτων αλλά και των εσωτερικών των ηλεκτρικών μοντέλων της VW, είναι το κυρίαρχο στοιχείο. Οι σχεδιαστές και οι τεχνικοί του Γερμανικού Ομίλου, παίρνουν τα καλύτερα στοιχεία από όπου μπορούν. Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο περιοδικό CAR ο αρχισχεδιαστής της VW, Klaus Bischoff, είπε πως ψάχνουν για τις «καθαρότερες» και πιο απλές φόρμες που θα συνδυάζουν την υψηλή ποιότητα και την ευχρηστία, για να διαμορφώσουν την εικόνα της VW του μέλλοντος.
Το μέλλον που θα είναι ηλεκτρικό, όπως και για τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες και για το οποίο η VW έχει ήδη ξεκινήσει τις δαπάνες για την προετοιμασία του, αναμένοντας μέχρι το 2022 να φτάσει το ποσό των 34 δις ευρώ. Πάνω από 20 ηλεκτρικά μοντέλα θα παρουσιαστούν από τον Όμιλο στο άμεσο μέλλον, για την πλατφόρμα των οποίων και μόνο αξίζει να αναφερθεί πως έχουν δαπανηθεί ήδη 6 δις ευρώ. Στα 20 μοντέλα αυτά, θα περιλαμβάνονται όλα τα ID μοντέλα, με το hatchback, το Crozz και το Buzz.
Κοινοποιήστε: