Η Volkswagen παρουσίασε το 2012 την MQB πλατφόρμα της, η οποία και έκανε ντεμπούτο στην τωρινή γενιά του Audi S3, ενώ αργότερα, πάνω σε αυτή κατασκευάστηκαν οι νέες γενιές των VW Golf, Seat Leon, Skoda Octavia, VW Passat, Skoda Superb, VW Tiguan, Seat Ateca, Skoda Kodiaq, Audi Q2 και VW Atlas.
Ο Herbert Diess ο επικεφαλής της VW σε συνέντευξή του αποκάλυψε πως η MQB πλατφόρμα έχει καταφέρει να κάνει σημαντικές περικοπές στα έξοδα της εταιρίας και έτσι η VW πήρε την απόφαση να την χρησιμοποιεί για τις επόμενες δύο γενιές των προσθιοκίνητων μικρών και μεσαίων μοντέλων της, και έτσι δεν θα χρειαστεί να κάνει σημαντικές επενδύσεις για την ανάπτυξή τους, κάτι που μεταφράζεται σε υψηλότερα κέρδη.
Η απόφαση αυτή δεν είναι κάτι που εκπλήσσει, μιας και το VW Group έχει προχωρήσει σε μεγάλες περικοπές λόγω του Dieselgate ώστε να εξοικονομήσει χρήματα για την αποπληρωμή των αποζημιώσεων. Πάνω στην MQB πλατφόρμα θα κατασκευαστούν και οι επόμενες γενιές των VW Polo, Seat Ibiza και Skoda Fabia, αλλά και των crossovers εκδόσεων τους. Επίσης πάνω στην αρθρωτή πλατφόρμα θα κατασκευαστούν τα νέα CC, Touareg, ενώ σε μια παραλλαγή της θα κατασκευαστούν τα επόμενα VW up!, Skoda Citigo και SEAT Mii. Η Volkswagen δηλώνει πως πάνω στην MQB πλατφόρμα θα βασίζονται περισσότερα από 7 εκατομμύρια αυτοκίνητά της το 2018, 3,5 φορές περισσότερα από τα 2 εκατομμύρια το 2014.
Κοινοποιήστε: