Με την κυκλοφορία του Volkswagen T-Roc Cabriolet, η γερμανική εταιρεία επεκτείνει την κυρίαρχη παρουσία της στην compact SUV κατηγορία.
Το νέο T–Roc Cabriolet υπόσχεται απεριόριστη ελευθερία χωρίς όρια. Ως το πρώτο cabrio SUV σε αυτήν την κατηγορία, συνδυάζει το χαρακτήρα και τη δυναμική ενός SUV με την απολαυστική οδηγική εμπειρία ενός ανοιχτού αυτοκινήτου. Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει σύντομα στην αγορά της Γερμανίας και την υπόλοιπη Ευρώπη.
Εξωστρεφής και συναισθηματικός σχεδιασμός.
Το T–Roc Cabriolet αποκαλύπτει αμέσως αυτό που αντιπροσωπεύει. Δηλαδή την οδηγική διασκέδαση, την ελευθερία και το κέφι για οδήγηση. Το φαρδύ εμπρόσθιο άκρο, οι προεξέχουσες γραμμές και οι συμπαγείς διαστάσεις δίνουν στο μοντέλο ένα ξεχωριστό μείγμα cool και δυναμικής εμφάνισης SUV.
Βελτιωμένη οδηγική εμπειρία με καλή θέα.
Το 2 + 2 θέσεων T–Roc Cabriolet βασίζεται στην MQB πλατφόρμα. Έχει μήκος 4,268 μ., μεταξόνιο 2,63 μ., πλάτος 1,811 μ. (χωρίς εξωτερικούς καθρέφτες) και ύψος 1,522 m. Το ύψος πάνω από το δρόμο σε σχέση με το σημείο H είναι 59,9 εκ. για τον οδηγό και τον συνοδηγό και ακόμη και 61,6 εκ. για τους επιβάτες πίσω. Το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου – χαμηλό για ένα SUV – ενισχύει την οδηγική απόλαυση. Από την πλευρά του, ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 280 λίτρων. Άλλα χαρακτηριστικά γνωρίσματα είναι οι βραχείες προεξοχές και τα μεγάλα πλάτη τροχιών 1.538 mm (εμπρός) και 1.539 mm (πίσω). Οι πτυσσόμενες πλάτες των πίσω καθισμάτων και ο προαιρετικός κοτσαδόρος υπογραμμίζουν την ευελιξία του αυτοκινήτου.
Μαλακή οροφή.
Ακολουθώντας τα βήματα του Beetle και του Golf Cabriolet, το T–Roc Cabriolet έχει μια κλασική ελαφριά μαλακή κορυφή. Αυτή μάλιστα αποτελείται από τρία στρώματα. Ανοίγει και κλείνει πλήρως αυτόματα με ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό σε εννέα και έντεκα δευτερόλεπτα αντίστοιχα – και αυτό είναι επίσης δυνατό κατά τη διάρκεια της πορείας σε ταχύτητες μέχρι 30 χλμ./ώρα. Όταν είναι ανοιχτό, το μαλακό επάνω μέρος διπλώνεται σε σχήμα Ζ πίσω από τα πίσω καθίσματα, ενώ η συμπαγής μετωπική οριζόντια δοκός χρησιμεύει ως κάλυμμα. Όταν η οροφή είναι κλειστή, οι ράβδοι συγκράτησης την εμποδίζουν να «μπαλονιάζει» σε υψηλές ταχύτητες. Υπάρχει πάντα μια ευχάριστη αίσθηση ηρεμίας μέσα στο αυτοκίνητο, εξαιτίας της αποτελεσματικής ηχομόνωσης στις πόρτες και τα παράθυρα. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται και ειδικά μελετημένο αλεξινέμιο.
Ασφάλεια σε κάθε λεπτομέρεια.
Αν το αυτοκίνητο κινδυνεύει να ανατραπεί, ενεργοποιείται ένα ειδικό σύστημα προστασίας: μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου, δύο χοντρά πλαίσια εκτείνονται πίσω από τα πίσω προσκέφαλα. Εν τω μεταξύ, οι ειδικές ενισχύσεις στο σώμα του T–Roc Cabriolet αντισταθμίζουν την έλλειψη σταθερής οροφής.
Ψηφιακό concept λειτουργίας.
Το T–Roc Cabriolet διατίθεται προαιρετικά με δύο στοιχεία ψηφιακής απεικόνισης και ελέγχου: το ψηφιακό cockpit στο οπτικό πεδίο του οδηγού και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης (Infotainment) Discover Media. Το τελευταίο είναι μία από τις τελευταίες γενιές συστημάτων ψυχαγωγίας και διαθέτει μια online μονάδα σύνδεσης με ολοκληρωμένη eSIM. Συνδέοντας το αυτοκίνητο με το περιβάλλον και τα smartphones των χρηστών, γίνονται διαθέσιμες νέες λειτουργίες και υπηρεσίες από τη σειρά We Connect και We Connect Plus. Για ακόμα μεγαλύτερη ηχητική απόλαυση είναι διαθέσιμο και το ηχοσύστημα 12 καναλιών της “beats“.
Εκδόσεις εξοπλισμού Style και R–Line.
Το T–Roc Cabriolet είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού. Η Style είναι προσανατολισμένη στο design, ενώ η R–Line (διαθέσιμη μόνο με τον 1.5 TSI κινητήρα) έχει πιο σπορ προσανατολισμό, με σπορ ρυθμίσεις, προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης και δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης ως στάνταρ. Οι προφυλακτήρες είναι μοναδικοί για το μοντέλο R–Line και τα σπορ καθίσματα είναι καλυμμένα με ύφασμα και δερματίνη.
Ο βασικός εξοπλισμός υποβοήθησης οδηγού και ασφάλειας και για τις δύο εκδόσεις περιλαμβάνει Front Assist με City Braking System και ανίχνευση πεζών, το σύστημα αυτόματης πέδησης μετά τη σύγκρουση και τη λειτουργία Lane Assist. Τόσο η Style όσο και η R–Line διαθέτουν ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αλλά προαιρετικά διατίθενται τροχοί με διάμετρο 18 ή 19 ίντσες.
Αποδοτικοί TSI κινητήρες.
Σε οποιαδήποτε επιφάνεια, στην πόλη, σε σαθρό έδαφος, σε επαρχιακούς δρόμους ή αυτοκινητόδρομους, το T–Roc Cabriolet ανταπεξέρχεται επιδεικνύοντας υπεροχή. Υπάρχει μια επιλογή από δύο ισχυρούς και οικονομικούς βενζινοκινητήρες με υπερσυμπιεστή και άμεσο ψεκασμό, με την ισχύ να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Ο 1.0 TSI είναι ο γνωστός τρικύλινδρος κινητήρας με ισχύ 115 PS και ροπή 200 Nm, ενώ ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI αποδίδει ισχύ 150 PS και 250 Nm. Ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων είναι στάνταρ ενώ ο μεγαλύτερος TSI μπορεί να συνδυαστεί με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7-σχέσεων.
Ο κινητήρας 1.0 TSI.
Η βασική έκδοση του TSI είναι ένας συμπαγής τρικύλινδρος κινητήρας που ζυγίζει μόλις 88 κιλά. Ο στροφαλοφόρος είναι τόσο λεπτός και σωστά ισορροπημένος ώστε να μην απαιτείται άξονας ισορροπίας. Ο μικρός TSI παράγει μέγιστη ισχύ 115 PS / 85 kW και μέγιστη ροπή 200 Nm από 999 κ. εκ., από 2.000 έως 3.500 σ.α.λ. Επιταχύνει το T–Roc Cabriolet από το μηδέν στα 100 χλμ./ώρα σε 11,7 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα 187 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται στα 5,6 έως 5,4 λ./100χλμ. (σε NEDC), που αντιστοιχεί σε επίπεδο εκπομπών CO2 129 έως 123 γρμ./χλμ..
Ο κινητήρας 1.5 TSI.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας αποδίδει την ισχύ των 150 PS / 110 kW από 1.498 κυβικά εκατοστά, παρέχοντας ροπή 250 Nm από 1.500 σε 3.500 σ.α.λ. Αυτό επιτρέπει την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δευτερόλεπτα, φτάνοντας μέχρι την τελική ταχύτητα των 205 χλμ./ώρα. Στον κύκλο NEDC, το T–Roc Cabriolet 1.5 TSI με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων καταναλώνει κατά μέσο όρο 5,7 έως 5,5 λίτρα καυσίμου ανά 100 km (130 έως 125 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο). Ένας παράγοντας που επιτρέπει ένα τέτοιο υψηλό επίπεδο απόδοσης είναι το σύστημα ACT, το οποίο διακόπτει προσωρινά τους δύο κυλίνδρους σε περίπτωση σταθερού τρόπου οδήγησης.
Πλαίσιο και ανάρτηση.
Η Volkswagen έδωσε στο T–Roc Cabriolet την ίδια σχεδίαση σε πλαίσιο και ανάρτηση με αυτά των μεγαλύτερων μοντέλων. McPherson στους εμπρόσθιους τροχούς, ενώ μια ανάρτηση πέντε συνδέσμων λειτουργεί στον οπίσθιο άξονα, ικανή να χειρίζεται ξεχωριστά τις διαμήκεις και τις εγκάρσιες δυνάμεις. Τα ελατήρια και οι αποσβεστήρες – τοποθετημένα ξεχωριστά στον πίσω άξονα – είναι αρμονικά ισορροπημένα, εξασφαλίζοντας άριστη άνεση με ακριβή χειρισμό, με απόσταση από το έδαφος 156 χιλιοστά (έκδοση Style), επιτρέποντας την είσοδο σε ανώμαλο έδαφος.
Η επίθεση SUV βρίσκεται σε εξέλιξη.
Τα μοντέλα SUV της Volkswagen έχουν θέσει το σημείο αναφοράς στην SUV κατηγορία εδώ και πολλά χρόνια. Η οικογένεια μοντέλων διαθέτει τα T–Cross, T–Roc, Tiguan και Touareg, προσφέροντας μία πλήρη γκάμα. Το T–Roc Cabriolet εισέρχεται στο ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα σε ολόκληρο τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας – την compact κατηγορία SUV.
Παράδοση στα cabrio.
Ήταν ήδη από το 1949 που ο Karmann άρχισε να παράγει το Beetle Cabriolet στο Osnabrück, συμπληρωμένο από το Karmann Ghia Cabriolet από το 1957 έως το 1974. Περισσότερες από 330.000 μονάδες του ανοικτού Beetle κατέληξαν σε ευτυχείς κατόχους, με την παραγωγή να συνεχίζεται μέχρι το 1980. Το τελευταίο παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1993 και ακολούθησε το Golf III Cabriolet (1993-1998), το Golf IV Cabriolet (1998-2002) και το Golf VI Cabriolet (2011 – 2016). Συνολικά περισσότερα από 770.000 Golf Cabriolet παρήχθησαν κατά τη διάρκεια τεσσάρων γενεών. Όλα τα Golf Cabriolets κατασκευάστηκαν στο Osnabrück. Από το 2003 έως το 2010 κατασκευάστηκε το νέο Beetle Cabriolet στο εργοστάσιο του Μεξικού στην Puebla, ακολουθούμενο από το Beetle Cabriolet από το 2011 έως το 2019.
The post Volkswagen T-Roc Cabriolet appeared first on car-news.gr.
Το Διαβάσαμε Volkswagen T-Roc Cabriolet
Κοινοποιήστε: