Κάποια πράγματα στην ζωή είναι αξίωμα. Και ως τέτοια τα δεχόμαστε χωρίς να το πολυψάχνουμε. Μόλις έπιασα στα χέρια μου το αυτοκίνητο της δοκιμής και έκανα τα πρώτα χιλιόμετρα κάπου εκεί στα στενά δρομάκια των Σπάτων, το πρώτο πράγμα που με εντυπωσίασε ήταν η ευελιξία του ανανεωμένου Golf. Θα την ζήλευαν σίγουρα και πιο μικρά αυτοκίνητα. Μόλις βγήκα στην Αττική Οδό και το πάτησα λίγο με έπιασα να μονολογώ. Απλώς…. είναι Golf.
ΔΟΚΙΜΗ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΙΑΤΖΟΓΛΟΥ
Έβδομη γενιά του VW Golf, ανανεωμένη στα σημεία. Μάλλον μόνο ένας κολλημένος του μοντέλου ίσως καταλάβει τις αλλαγές. Ο μπροστινός προφυλακτήρας επανασχεδιασμένος, νέα γραφικά LED υπερπαραγωγή στο εσωτερικό, ωραιότατα σχεδόν παραλληλόγραμμα ανοίγματα στον πίσω προφυλακτήρα που μοιάζουν με απολήξεις εξάτμισης, νέες παλέτες χρωμάτων. Το εντυπωσιακό χρυσαφί χρώμα του αυτοκινήτου της δοκιμής σε συνδυασμό με τις σκουρόχρωμες επιβλητικές18-ινττσων ζάντες αλουμινίου βγάζει μάτι. Σε άλλους μπορεί να μην αρέσει. Εμένα δεν με χάλασε.
Η έκδοση της δοκιμής πάντως δεν θα χαλούσε κανέναν. Highline! Ανοίγουμε την πάντα βαριά πόρτα του Golf και μπαίνουμε σε έναν χώρο, ψηφιακής χαράς. Οθόνη με ψηφιακά όργανα. Στην Αττική Οδό οδηγούσα με όλα τα παράθυρα ανοιχτά. Ξαφνικά διαβάζω στην οθόνη «αντίσταση αέρα, κλείστε τα παράθυρα». Με έστειλε αυτή η προτροπή. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μια οθόνη αφής 8-ιντσών. Ιδιαιτέρως εύχρηστο το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Από τα πιο εύχρηστα που έχω δει. Το κλιματιστικό «αρπάζει» αμέσως.
Χωράνε άνετα και πέντε άτομα. Ακόμη και μεγαλόσωμοι πίσω θα βολευτούν μια χαρά ακόμη και μεγαλόσωμοι χωρίς να βρουν οροφή! Ο χώρος αποσκευών χωρίζεται σε δύο τμήματα και με τα καθίσματα αναδιπλωμένα φθάνει στα 1.270 λίτρα. Για την ποιότητα των υλικών τι να πω. Ότι και για την συναρμογή τους. Αξίες σταθερές για ένα Golf.
Στον δρόμο, άνετο μέσα στην πόλη, «διαβάζει» τις ανωμαλίες, δεν σε κουράζει και δεν κάνει ιδιαίτερο θόρυβο ο κινητήρας. Βγήκα και μια Εθνική Αθηνών Κορίνθου. Τα γνωστά. Στιβαρό πλαίσιο, άνετη ανάρτηση, πολύ καλό τιμόνι. Εξαιρετικό σύνολο. Άνετο ταξίδι, σταθερό και μια αίσθηση ασφάλειας αδιαπραγμάτευτη.
Κινητήρας diesel me 115 αλογάκια που δεν πολυδιψάνε, ροπάτα κινούν ικανοποιητικά το βαρύ αμάξωμα των 1.300 κιλών. Επιλογές οδήγησης τέσσερις. Eco, Normal, Sport και Ιndividual. Στην επιλογή Sport βαραίνει το τιμόνι και ο κινητήρας ζωντανεύει παιχνιδιάρικα. Το αυτόματο κιβώτιο μου φάνηκε υποδειγματικό. Δεν καταλαβαίνεις καν τις αλλαγές. Δεν θα με ρωτάτε για κατανάλωση. Δεν είμαι ο μέσος όρος. Το πόδι κολλάει λίγο στο πάτωμα. Στην Εθνική είπα να το πάω κοντά στα 130 χλμ/ώρα. Νορμάλ κατανάλωση 5.5-5.6 λίτρα ανά 100 χλμ.
Σημείο αναφοράς για την κατηγορία το ανανεωμένο Golf. Παραμένει ένα ποιοτικό αυτοκίνητο, ευρύχωρο, πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Ε η τιμή είναι αρκετά υψηλή σε σχέση με τον ανταγωνισμό (για την τιμή του αυτοκινήτου της δοκιμής, όλο αυτό το φορτωμένο πακέτο με τα σούπερ ηλεκτρονικά και όχι μόνο καλούδια αδειάζει καλά το πορτοφόλι). Απλώς… είναι Golf!
Κοινοποιήστε: