Το Twitter φαίνεται να κάνει μία «βουτιά» στο ηλεκτρονικό εμπόριο με την ανακοίνωση του Shop Module, μίας λειτουργίας που θα επιτρέπει στους χρήστες της εφαρμογής να αγοράζουν προϊόντα απευθείας από το προφίλ μίας εταιρείας.Η εν λόγω λειτουργία, που θα επιτρέπει σε εμπορικά brands να προσθέτουν ένα αγοραστικό καρουζέλ στην κορυφή του προφίλ τους, θα είναι…
The post Twitter: Δοκιμή λειτουργίας αγορών από το προφίλ μίας εταιρείας appeared first on Fibernews.
Το Διαβάσαμε Twitter: Δοκιμή λειτουργίας αγορών από το προφίλ μίας εταιρείας
Κοινοποιήστε: