H ιαπωνική φίρμα διαβάζει το μέλλον και αφήνει «εκτός» τους ντίζελ κινητήρες. Στην περίπτωση του Toyota Yaris το ντίζελ μοτέρ παραμένει σε ορισμένες αγορές της Ευρώπης μόνο.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΟΛΛΑΝΔΙΑ: Κώστας Φούζας Το γεγονός ότι οι μικροί ντίζελ κινητήρες δεν έχουν μέλλον είναι γεγονός. Το λένε άλλωστε οι ίδιες εταιρείες αυτοκινήτου οι οποίες ανακοινώνουν η μια μετά την άλλη ότι σε ορισμένα χρόνια από σήμερα η ζήτηση για ντίζελ θα πέσει κατακόρυφα. Από την άλλη, εταιρείες σαν την Toyota, που οδηγούν τις εξελίξεις στην αυτοκίνηση, επενδύουν σε άλλες λύσεις όπως είναι τα υβριδικά σύνολα ή το υδρογόνο. Έτσι, το νέο C-HR που τοποθετείται απέναντι στο Qashqai δεν έχει στην γκάμα του ντίζελ μοτέρ, ενώ το ανανεωμένο Yaris θα έχει τελικά ντίζελ…μόνο στις χώρες του φτωχού ευρωπαϊκού νότου. Άλλα ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:
Η Toyota αποκάλυψε το ανανεωμένο Yaris στις αρχές του έτους, χωρίς να αναφέρει ότι μοντέλο θα συνεχίσει με τον 1,4 D-4D.
Στην έκθεση της Γενεύης το newsauto ρώτησε τους ανθρώπους της Toyota αν τελικά θα υπάρξει ντίζελ έκδοση και εκείνοι δήλωσαν άγνοια.
Αυτές τις μέρες βρεθήκαμε στην Ολλανδία για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου. Όπως διαπιστώσαμε, τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ντίζελ έκδοσης απουσιάζουν από το press kit του αυτοκινήτου και οι ιθύνοντες της εταιρείας δεν έκαναν καμία αναφορά σε αυτό. Τελικά, οι απορίες μας λύθηκαν από τους μηχανικούς της Toyota που ήταν παρόντες.
Το μοντέλο θα διατίθεται με ντίζελ μοτέρ μόνο σε όσες χώρες το ζήτησαν για την αγορά τους. Μεταξύ αυτών η Ελλάδα, η Ιταλία και η Ισπανία. Σε Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία και σε πολλές άλλες ακόμη, το ντίζελ Yaris δεν θα συνεχίσει την εμπορική του καριέρα για αυτό και δεν αναφέρονται πουθενά τα τεχνικά του στοιχεία.
Κοινοποιήστε: