Από το 2018, η Mazda θα προσφέρει το CX5 με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων- κάτι που θα επιτρέψει στον κινητήρα Skyactiv-G των 2,5 λίτρων, να εμφανίζει πολύ καλύτερα στοιχεία κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων. Το σύστημα αυτό, θα προσφέρεται παράλληλα με τις υπόλοιπες αλλαγές που θα έχει το μοντέλο από το επόμενο έτος.
Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΠΟΪΔΑΝΗ
Ανανέωση για το Mazda CX5 από το 2018, με την Ιαπωνική εταιρεία να προσφέρει εκτός των καθιερωμένων αλλαγών που περιλαμβάνονται σε ένα τυπικό face lift και ένα τεχνολογικό πλεονέκτημα για την βελτίωση της εικόνας του αυτοκινήτου σε ότι αφορά στην κατανάλωση καυσίμου αλλά και τις εκπομπές ρύπων.
Τα παραπάνω επιτυγχάνονται με την ύπαρξη του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων, που σε συνθήκες σταθερής πίεσης του γκαζιού και υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, απενεργοποιεί τους δύο εξωτερικούς κυλίνδρους. Το σύστημα αυτό αφορά τον κινητήρα των 2,5 λίτρων Skyactiv-G που αποδίδει 187 ίππους και 25,7 kgm ροπής.
Η χαμηλή κατανάλωση οφείλεται και στο 6άρι αυτόματο κιβώτιο που είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού του αυτοκινήτου. Το CX5 είναι προσθιοκίνητο αλλά η Mazda προσφέρει τη δυνατότητα σε όλες τις εκδόσεις του να παραγγελθούν και με την i-Activ τετρακίνηση.
Κοινοποιήστε: