Το TikTok φέρεται να σχεδιάζει την ενσωμάτωση δυνατότητας αγορών εντός της εφαρμογής για brands στην Ευρώπη, ελπίζοντας έτσι να προσελκύσει τους νεαρότερους σε ηλικία καταναλωτές.Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, η λειτουργία e-shopping του TikTok βρίσκεται στα πρώτα στάδια σχεδιασμού και προφανώς δεν υπάρχει ακόμα σαφές χρονοδιάγραμμα για το λανσάρισμα. Ωστόσο, το δημοσίευμα κάνει λόγο για…
The post TikTok: Σχέδια για αγορές εντός της εφαρμογής στην Ευρώπη appeared first on Fibernews.
Το Διαβάσαμε TikTok: Σχέδια για αγορές εντός της εφαρμογής στην Ευρώπη
Κοινοποιήστε: