Η πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών, Skroutz, παρουσίασε μία πρώτη αποτίμηση και συνοπτικά στοιχεία για την πορεία της φετινής και αποκλειστικά online Black Friday στο πλαίσιο των έκτακτων συνθηκών που επικρατούν στην ελληνική αγορά λιανεμπορίου. Ο τζίρος που παράχθηκε από τα 6.600 συνεργαζόμενα καταστήματα με το Skroutz καθ’ όλη την εβδομάδα του Black Friday υπολογίζεται ότι διαμορφώθηκε…
The post Skroutz: Σημαντικά αυξημένη κίνηση και πωλήσεις κατά την διάρκεια του Black Friday appeared first on Fibernews.
Το Διαβάσαμε Skroutz: Σημαντικά αυξημένη κίνηση και πωλήσεις κατά την διάρκεια του Black Friday
Κοινοποιήστε: