Κάτι περισσότερο από δύο βδομάδες έχουν περάσει από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε η φετινή σεζόν, η τρίτη κατά σειρά στη νέα, υβριδική εποχή του αθλήματος. Η Mercedes μπήκες ως απόλυτη κυρίαρχος σε αυτή την εποχή, αλλά στη συνέχεια κανένας δεν κατάφερε να απειλήσει πραγματικά την ομάδα του Brackley, όπως άλλωστε μαρτυρούν οι 51 νίκες στους 59 τελευταίους αγώνες, που μεταφράζεται σε ποσοστό 86,4%.
Αυτό ίσως αλλάξει το 2017. Ο λόγος δεν είναι άλλος από τους νέους κανονισμούς, με την έμφαση να δίνεται στον σχεδιασμό του αυτοκινήτου, εκεί όπου φυσικά η Red Bull Racing έχει δείξει τη δύναμή της από τα μέσα του 2009 μέχρι και το 2013, κατακτώντας 4 παγκόσμια πρωταθλήματα. Παρόλο που οι τεχνικοί στο Milton Keynes καλωσορίζουν με χαρά τους νέους κανονισμούς, ο Christian Horner θεωρεί ότι η Mercedes θα είναι φαβορί και το 2017.
Νομίζω ότι θα είναι δύσκολο να ξεπεράσουμε τη Mercedes. Μπαίνουν ως ξεκάθαρο φαβορί στην επόμενη σεζόν. Έχουν κερδίσει τρία συνεχόμενα πρωταθλήματα, έχουν κερδίσει 50 Grands Prix τα τρία τελευταία χρόνια. Ελπίζουμε ότι, με τους νέους κανονισμούς, θα υπάρξει ισορροπία μεταξύ του σασί και του κινητήρα. Είμαστε σίγουροι πως θα κάνουμε πρόοδο τον χειμώνα όσον αφορά τον κινητήρα.
Οι κανονισμοί είναι ένα λευκό φύλλο χαρτιού για όλους μας. Δεν ξέρεις πού βρίσκεσαι τώρα σε σχέση με τους άλλους. Είναι μια ευκαιρία ή μια πρόκληση για την οποία και ανυπομονούμε. Θα ξέρουμε πραγματικά μόνο όταν πάμε στη Μελβούρνη, όπου θα πάρουμε και μία γεύση από το τι έχει κάνει ο ανταγωνισμός. Αλλά, σίγουρα, η Mercedes θα είναι φαβορί. Ελπίζουμε ότι μπορούμε να μειώσουμε τη διαφορά, ώστε να μην έχουμε προβλέψιμα αποτελέσματα για κάθε Grand Prix.
Βέβαια, αυτό που έχει η αυστριακή ομάδα και όχι η γερμανική είναι η εμπειρία από δύσκολες καταστάσεις όσον αφορά την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Η Red Bull το έζησε αυτό το 2010 και το 2012, με τον επί κεφαλής της ομάδα να ευελπιστεί ότι σύντομα θα υπάρξει πίεση στους Γερμανούς, και φυσικά από τη δική του ομάδα.
Η Mercedes είναι σε μια χαρούμενη θέση όπου δεν έχει απειληθεί από το 2014. Ξεκινάνε από την πρώτη σειρά και, με ένα γρήγορο μονοθέσιο, η στρατηγική θα δουλέψει. Όταν το grid δεν ανακατεύεται, δεν υπάρχει περισσότερη πίεση.
Είχαμε μερικές δύσκολες μάχες για το πρωτάθλημα, το 2010 και το 2012. Νομίζω ότι αυτό σου δίνει μια δυνατή εμπειρία για να αντιμετωπίζεις τέτοιες καταστάσεις. Θα ήταν μια νέα εμπειρία για τη Mercedes, όταν δεχθούν πίεση, το οποίο αναπόφευκτα θα συμβεί κάποια στιγμή. Ελπίζω ότι θα είναι η Red Bull αυτή που θα τους πιέσει.
Κοινοποιήστε: