Ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αποτελεί μια επανάσταση για τα δεδομένα της Porsche, όχι μόνο για τον μικρό κυβισμό και την τετρακύλινδρη δομή του, αλλά πολύ περισσότερο για την ύπαρξη ενός light turbo, στα πρότυπα του downsizing που εφαρμόζουν σήμερα οι περισσότεροι κατασκευαστές.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Για την ιστορία, αποδίδει από 252 (στην Porsche Macan) έως 300 ίππους (Porsche 718 Boxter), μεταξύ 5.000 και 6.800 rpm και 38,5 kgm (37,5 στη Macan) ροπής μεταξύ 1.600 και 4.500 rpm.
Το νέο τεχνολογικά προηγμένο μοτέρ, υιοθετεί πιέσεις που φτάνουν αισίως έως τα 2 bar, διαθέτει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής (Valvelift), άμεσο ψεκασμό καυσίμου, αλλά και μεταβλητό χρονισμό των εκκεντροφόρων (Vario Cam plus).
Ο τετρακύλινδρος turbo κινητήρας των δυο λίτρων με κωδικό ΕΑ888, έχει σχέση συμπίεσης 9,6:1., ενώ θετική εντύπωση προκαλεί ο σπορ αναλλοίωτος ήχος του, σαν να πρόκειται για τα μεγάλα σε κυβισμό (και κυλινδρισμό) σύνολα της φίρμας. Πολλοί τον χαρακτήρισαν ως τον καλύτερο δίλιτρο στον κόσμο…
Κοινοποιήστε: