Σε ό,τι αφορά την εκτός δρόμου κίνηση, οι δυνατότητες της GLC της Mercedes, δεν είναι αμελητέες, καθώς η απόσταση από το έδαφος είναι 18 εκατοστά cm. Κάτι που έχει επίδραση και στις γνωστές γωνίες (προσέγγισης, φυγής, ράμπας), οι οποίες είναι 21,7°/23,1°/16,8°.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Από την άλλη πλευρά, το σύστημα τετρακίνησης (που κατανέμει τη ροπή στους δύο άξονες με αναλογία 45%-55% εμπρός-πίσω) βασίζεται σε ένα πολύδισκο συμπλέκτη που είναι περιορισμένης ολίσθησης.
Αυτό, σε συνδυασμό με τη ροπή του ντίζελ και το καλό αυτόματο κιβώτιο με το μεγάλο αριθμό ταχυτήτων, βοηθούν σημαντικά την εκτός δρόμου κίνηση, οπότε τελικά το αυτοκίνητο θα καλύψει τις ανάγκες του μεγαλύτερου μέρους των οδηγών. Άλλωστε για αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω υπάρχει το πακέτο “off road” που αυξάνει σημαντικά τις εκτός δρόμου δυνατότητες.
Είναι σωστή η επιλογή της Mercedes να στήσει τη νέα γενιά με πιο ασφάλτινη λογική και κάποιες εκτός δρόμου δυνατότητες, ώστε να καλύψει τις ανάγκες της χρήσης της μεγάλης πλειοψηφίας των οδηγών και να προσφέρει ένα έξτρα πακέτο εκτός δρόμου με πολύ περισσότερες δυνατότητες, για να μην αφήσει παραπονεμένη την μειοψηφία αυτών που επιδιώκουν πιο έντονα την περιπέτεια.
Κοινοποιήστε: