O κινητήρας in–line 4 της Honda γράφει ιστορία, με τον συγκεκριμένο να κοσμεί από το 1968 μέχρι και σήμερα τις αντίστοιχες CB εκδόσεις.
1968 Honda CB750
Το πρώτο superbike στην ιστορία της μοτοκίνησης. Αποτέλεσε επίσης την πρώτη μοτοσικλέτα ευρείας παραγωγής με 4 κυλίνδρους, με ηλεκτρική μίζα και δισκόφρενο.
1971 Honda CB500F
Τρία χρόνια μετά σειρά έχει η έκδοση των 500 κ.εκ. του ίδιου κινητήρα. Μικρότερος, ελαφρύτερος, αλλά επίσης ιστορικός.
1972 Honda CB350F
Αμέσως μετά το κυβισμός κατεβαίνει στα 350 κ.εκ., οι κύλινδροι παραμένουν τέσσερις στη σειρά. Θεωρείται η πιο αγαπημένη μοτοσικλέτα στην ιστορία της μάρκας.
1975 Honda CB400F
400 κ.εκ. και εμφάνιση του πρώτου κιβωτίου έξι σχέσεων.
1976 Honda CB750A
Το Α αναφέρεται στην τεχνολογία Hondamatic, μιας και πρόκειται για αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
1979 Honda CB900F
Ο κινητήρας αποκτά για πρώτη φορά τέσσερις βαλβίδες επικεφαλής σε ένα CB.
1981 Honda CB1100R
Τα χαρακτηριστικά του κινητήρα εξασφαλίζουν σειρά νικών στους Ron Haslam και Wayne Gardner στο αγωνιστικό πεδίο.
1992 CB1000R
Ιστορική στιγμή η μετάβαση στην υδρόψυξη στην The Big One CB των 98 ίππων με τις 18άρες ζάντες.
1996 Hornet
Σειρά της πρώτης Hornet, αρχικά μόνο για την ιαπωνική αγορά, στην εκδοχή CBR250.
1998 CB1300
To 1998 η Honda παρουσιάζει την CB1300 με την μεγαλύτερη σε κυβισμό εκδοχή του in-line four. Λίγα χρόνια μετά, το 2005, αποκτά απευθείας ψεκασμό και ABS.
1998 CB600F Hornet, 2001 Honda CB900 Hornet
Δύο από τις πιο εμπορικές προτάσεις της εταιρείας, οι Hornet των 600 και 900 κ.εκ. κάνουν ντεμπούτο το 1998 και το 2001 αντίστοιχα.
2018 CB1000R
Η ναυαρχίδα της σειράς Neo Sports Café παρουσιάζεται στην EICMA. Μαζί της οι CB300R και CB125R. Φέτος, προστίθεται και τέταρτο μέλος, η CB650R.
The post O κινητήρας in-line 4 της Honda γράφει ιστορία appeared first on car-news.gr.
Το Διαβάσαμε O κινητήρας in-line 4 της Honda γράφει ιστορία
Κοινοποιήστε: