Μεγάλες απώλειες μετρούν τα ντίζελ αυτοκίνητα στη Γερμανία, όπου με βάση τα στοιχεία των πωλήσεων του 2017, φαίνεται πως δεν κερδίζουν πλέον την εμπιστοσύνη των αγοραστών.
ΚΩΣΤΑΣ ΦΟΥΖΑΣ (kf@newsauto.gr)
Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα της Automotive News οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 3%. Συνολικά ταξινομήθηκαν 3,44 εκατομμύρια οχήματα, ενώ μόνο για τον Δεκέμβριο πουλήθηκαν 254.000 καινούργια αυτοκίνητα (όσα πωλούνταν στη Ελλάδα προ κρίσης μέσα ένα έτος).
Κοιτώντας τα ποιοτικά στοιχεία των πωλήσεων φαίνεται πως οι απαγορεύσεις που έρχονται και θα αφορούν τα πετρελαιοκίνητα οχήματα θορύβησαν το καταναλωτικό κοινό, το οποίο έστρεψε την πλάτη του στα ντίζελ αυτοκίνητα. Έτσι, η μεγάλη πλειοψηφία των Γερμανών, σε ποσοστό που αγγίζει το 58%, αγόρασε βενζινοκίνητα μοντέλα, ενώ τα ντίζελ υποχώρησαν στο 38,8%.
Αναλυτές της ευρωπαϊκής αγοράς υποστηρίζουν πως οι Γερμανοί είναι αρκετά επιφυλακτικοί, πλέον, απέναντι στην πετρελαιοκίνηση, ενώ ο αποκλεισμός των παλιών diesel από πόλεις όπως το Μόναχο, η Στουτγάρδη και το Βερολίνο θα επιφέρει περεταίρω μείωση στη ζήτησή τους.
Μάλιστα, η συγκεκριμένη τάση υπάρχει και σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, τη στιγμή που εμείς στην Ελλάδα επιτρέπουμε την αθρόα εισαγωγή μεταχειρισμένων ντίζελ Euro4 και παλαιότερα με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα (τα εν λόγω οχήματα δεν επιτρέπεται να ταξινομούνται και να κυκλοφορούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη).
“Παράνομοι” το +60% κατόχων diesel
Είμαι “dieselπαράνομος”; Τι EURO είναι το αυτοκίνητό μου;
Κοινοποιήστε: