Βυθίζεις το γκάζι και μία καλοδουλεμένη ορχήστρα… ίππων ξεκινάει το θεάρεστο έργο της. Μία μελωδία της ευτυχίας από την οποία όμως δεν πρέπει να παρασυρθείς, γιατί…
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΙΝΓΚΟΛΣΤΑΝΤ: ΤΑΚΗΣ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗΣ
Ισα – ίσα, πρέπει να τη σεβαστείς απόλυτα, γιατί απλά θα σε τιμωρήσει… Αυτό ακριβώς είναι το Audi R8 V10 Plus το οποίο βρέθηκε στα χέρια μας εντός και εκτός πίστας. Είναι ένα… σκεύος ηδονής με το οποίο μπορείς να περάσεις καλά, εφόσον ξέρεις να το χρησιμοποιείς και πάνω από όλα να του συμπεριφερθείς με… αβρότητα. Όχι όμως να το φοβηθείς!
Βρεθήκαμε λοιπόν στο πεδίο… βασανισμού και δοκιμών των… ίππων της Audi. Εκεί, στις ολοκαίνουργιες και ιδιαίτερα εντυπωσιακές εγκαταστάσεις της Audi στο Neuburg, δοκιμάζονται όλα τα νέα αυτοκίνητα της εταιρείας. Η για να είμαστε πιο ακριβείς και εκεί.
Στο φυσικό του περιβάλλον, γευτήκαμε το νέο R8 V10 Plus. Ένα δημιούργημα της Audi, που εξελίχθηκε με την αδελφή Lamborghini.
Πίσω από την πλάτη μας αναπνέει ο ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας των 5,2lt απόδοσης 610 αδάμαστων ίππων. Ενα αυτοκίνητο που όσο άγριο κι αν ακούγεται, τόσο φιλικό είναι στο χρήστη με την Audi να έχει καταφέρει να κατασκευάσει ένα υπεραυτοκίνητο που κινείται τρομακτικά γρήγορα και συνάμα να είναι έτοιμο να σε βολτάρει χαλαρά.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=9UVXgLFudJU]
Όλα πάνω στο αυτοκίνητο εργάζονται για τον οδηγό: το σύστημα τετρακίνησης το οποίο συνεργάζεται με το drive select και το performance mode (όλες οι επιλογές στον αντίχειρά μας – πάνω στο τιμόνι) μοιράζοντας την ροπή στους δύο άξονες, ανάλογα με τις ορέξεις του οδηγού.
Με το R8 σήμερα μπορεί σαν τα κάνει όλα να πας μία χαλαρή βόλτα, ένα ταξίδι (ιδιαίτερα άνετο) να κινηθείς λίγο πια σβέλτα σε έναν ωραίο «φιδίσιο» δρόμο… Όλα αυτά δηλαδή που μπορείς να κάνει και με ένα S3. Εκεί όμως που απολαμβάνεις το αυτοκίνητο αυτό, είναι στο φυσικό του περιβάλλον. Στην πίστα. Απόλυτα υπάκουο είναι πρόθυμο να σε κάνει να νιώσεις και πάλι αυτό που ίσως τα μνημόνια και η αριστερή κυβέρνησή, μας έχουν μειώσει τελευταία: την υπερπλήρωση των σηραγγωδών σωμάτων του αντρικού γενετικού οργάνου…
Κινητήρας: 5.204cc
Ισχύς: 610PS/8.250rpm
Ροπή: 50,0kgm/4.250rpm
Μετάδοση: Quattro
Κιβώτιο: S-Tronic 7 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 330 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 3,2sec
Βάρος: 1.580kg
Τιμή (€): + 270.000€
Κοινοποιήστε: