Οι ανέπαφες συναλλαγές συνεχίζουν την αυξητική τους πορεία στην Ελλάδα, ενώ οι Έλληνες δείχνουν να προτιμούν την προσφορά εμπειριών στους αγαπημένους τους, έναντι των παραδοσιακών δώρων, για τον εορτασμό του Αγίου Βαλεντίνου Νέα έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως οι «συναισθηματικές» αγορές αναπτύσσονται 5 φορές ταχύτερα από τη παγκόσμια οικονομία, καθώς ο τζίρος των συναλλαγών κατά […]
The post Mastercard Love Index: Οι συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου appeared first on tromaktiko.
Το Διαβάσαμε Mastercard Love Index: Οι συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
Κοινοποιήστε: