Η κατακόρυφη αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ελληνική αγορά έχει αρχίσει να «κοκκινίζει» τον ανταγωνισμό και στις ολοκληρωμένες ψηφιακές πλατφόρμες αγορών (marketplaces). Το μικρό κομμάτι της «πίτας» που διεκδικούν Public και Skroutz, καθώς (και) στην εγχώρια αγορά κυριαρχούν οι διεθνείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η Αmazon, το eBay, η AliExrpress, το Facebook Marketplace και η…
The post Marketplaces – Πώς η Delivery Hero (efood) μπαίνει στα «χωράφια» των Public και Skroutz appeared first on Fibernews.
Το Διαβάσαμε Marketplaces – Πώς η Delivery Hero (efood) μπαίνει στα «χωράφια» των Public και Skroutz
Κοινοποιήστε: