Αν και κάποιοι, ελάχιστοι κάτοχοι της Mercedes-AMG G63 θεωρούν ότι η ισχύς των 571 ίππων δεν τους είναι αρκετή, ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Posaidon έχει την λύση.
Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ
Διατηρώντας ουσιαστικά τον ίδιο V8 biturbo κινητήρα των 5,5 λίτρων, οι μηχανικοί προγραμμάτισαν εκ νέου τη μονάδα εγκεφάλου (ECU), αλλά και το λογισμικό του αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων AMG Speedshift G-Tronic, με αποτέλεσμα η ισχύς να έχει ανέβει στους 850 ίππους, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής ξεπερνά τα 137,6 kgm, από τα 77,5 kgm της στάνταρ έκδοσης.
Απόρροια των παραπάνω είναι η επίτευξη εκρηκτικών επιδόσεων, με τα πρώτα 100 km/h από στάση να επιτυγχάνονται σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 285 km/h. Επιπλέον το Posaidon G63 RS 850, όπως και ονομάζεται, διαθέτει ενεργητική ανάρτηση τριών σημείων, ενώ εντυπωσιακοί είναι οι τροχοί των 22 ιντσών, με διάσταση 285/40, στους οποίους έχουν τοποθετηθεί ελαστικά υψηλών επιδόσεων με χρυσές δαγκάνες φρένων.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι carbon επενδύσεις και οι κίτρινες λεπτομέρειες, που συνδυάζονται με το έντονο αντίστοιχου χρωματισμού αμάξωμα. Για όποιον ενδιαφέρεται την απόκτηση του Posaidon G63 RS 850, δυστυχώς ο οίκος δεν έχει ανακοινώσει το κόστος της μετατροπής.
Κοινοποιήστε: