Οι ειδικές εκδόσεις μοντέλων της βρετανικής μάρκας συνεχίζονται. Έτσι μετά την Elise Race 250 και την Exige 350 Special Edition, ήρθε η σειρά της Evora να… ταρακουνήσει λίγο τα πράγματα. Η Evora Sport 410 αποτελεί μία ακραία παραλλαγή της Evora 400, με αυξημένη ισχύ, χαμηλότερο βάρος και αποτελεσματικότερο αεροδυναμικό πακέτο. Φυσιολογικά λοιπόν προβάλλεται ως ένα σπορ αυτοκίνητο για τις πίστες.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
Θα κατασκευαστεί από τη Lotus σε μόλις 150 αντίτυπα ανά έτος, με τιμή που στη Γερμανία ορίστηκε στα 108.500 ευρώ. Ο υπερτροφοδοτούμενος 3.5 V6 αποδίδει 416 PS στις 7.000 rpm και 41,8 kgm ροπής στις 3.500 rpm. Η Lotus ανακοινώνει για την Evora Sport 410 τελική ταχύτητα 305 km/h και επιτάχυνση 0-100 σε 4,2 sec (285 km/h και 4,1 sec για την αυτόματη έκδοση).
Το καθαρό βάρος του διθέσιου βρετανικού αυτοκινήτου έχει «κατέβει» στα 1.270 kg, Χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, σε σημεία όπως το εμπρός splitter, η οροφή, η ουρά, ο πίσω διαχύτης κ.α. Ανθρακονημάτινα είναι και τα σπορ καθίσματα, τα οποία προσφέρουν κέρδος άλλων 9 kg. Η Evora Sport 410 έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους, κάτι που επέτρεψε στους μηχανικούς της Lotus να ξανασετάρουν τη ρύθμιση της ανάρτησης και να μειώσουν την απόσταση από το έδαφος κατά 5 mm.
Διαθέσιμη με 6τάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο (με paddles πίσω από το τιμόνι), η Evora Sport 410 φέρει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το πρόγραμμα Dynamic Performance Management. Στις θέσεις λειτουργίας Sport και Race, ο οδηγός απολαμβάνει πιο άμεση απόκριση του κινητήρα στο πάτημα του γκαζιού αλλά και περιορισμένη επέμβαση των ηλεκτρονικών συστημάτων.
Κοινοποιήστε: