Το Newsauto.gr διασχίζει τα Βαλκάνια και σας μεταφέρει τις έγκυρες εντυπώσεις του για το ανανεωμένο και άκρως αναβαθμισμένο SUV της Ford, το Kuga. Διανύσαμε πολλά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του, βιώσαμε παραστάσεις και αναφέρουμε σχετικά…
Αποστολή: ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ
Πιο “macho” πλέον όπως μπορείτε να διακρίνετε και από τις εικόνες μας, με μεγάλη εξαγωνική μάσκα και νεύρα στο καπό, η οποία εκτός από λόγους αισθητικής επιτελεί και σημαντικό έργο στην ασφάλεια και συγκεκριμένα σε μια ενδεχόμενη σύγκρουση με πεζό.
Τα Ford Edge και EcoSport είχαν ήδη δώσει το ρυθμό για μια νέα και ενδιαφέρουσα σχεδιαστική γλώσσα. Το Kuga ακόμη πιο επιβλητικό τώρα, δεν είχε λόγο να μην ακολουθήσει με νέα φώτα bi-Xenon και LED ημέρας αλλά και ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες.
Νέοι είναι και οι αλουμινένιοι τροχοί 17, 18 και 19 ιντσών όπως επίσης και η ιδιαίτερη χρωματική απόχρωση του αμαξώματος με τον κωδικό “Copper Pulse”.
Στην ποιοτική καμπίνα του ανανεωμένου Kuga, δεσπόζει η μεγάλη οθόνη 8” του νέου συστήματος πολυμέσων (infotainment) SYNC 3 που υποστηρίζει τα λειτουργικά Apple CarPlay και Android Auto, και επιτρέπει χειρονομίες pinch και swipe καθώς και φωνητικές εντολές.
Το ανανεωμένο Kuga αποτελεί το πρώτο Ford που θα διατίθεται με «SYNC Connect». Με την συγκεκριμένη εφαρμογή, ο οδηγός μέσω του smartphone έχει τη δυνατότητα να εκκινήσει τον κινητήρα, να κλειδώσει ή να ξεκλειδώσει το όχημα, ακόμα και να το εντοπίσει που βρίσκεται μέσα από το κινητό τηλέφωνο.
Ώρα για αρκτικόλεξα, με τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού να κάνουν κυριολεκτικά πάρτι. Έχουμε λοιπόν: Blind Spot Information με cross-traffic alert, hill-start assist, auto high-beam control. Πέρα από αυτά υπάρχουν ήδη τα adaptive cruise control, forward collision warning με υποβοήθηση φρεναρίσματος, park assist, lane-keeping assist και Driver Alert Systems.
Άλλο ένα πολύτιμο νέο, κρύβεται κάτω από το καπό του Kuga. Ο νέος γραμμικός σε λειτουργία ντίζελ 1.5 TDCi αποδίδει 120 PS και διατίθεται αποκλειστικά με κίνηση στους εμπρός τροχούς, κατάλληλος για τις «δικές» μας συνθήκες. Η προσθήκη του στη γκάμα, σίγουρα θα δώσει ώθηση στο καταναλωτικό ενδιαφέρον ιδιόμορφων αγορών, όπως είναι η ελληνική. Παράλληλα, στις διαθέσιμες επιλογές υπάρχει και ο 2.0 TDCi με 150 και 180 PS, σε συνδυασμό με κίνηση εμπρός ή τετρακίνηση, για όποιον φυσικά έχει βαθύτερη τσέπη.
Στους βενζινοκινητήρες τώρα, το ανανεωμένο Kuga εφοδιάζεται με τον γνωστό 1.5 τούρμπο EcoBoost, σε εκδόσεις 120 και 150 PS με κίνηση στους πρόσθιους τροχούς και σε έκδοση 182 PS με τετρακίνηση.
Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή μεταξύ Βουλγαρίας και Σερβίας, από τη Σόφια μέχρι το Βελιγράδι, με πολλές ιστορικές αναδρομές και μπόλικο ορεινό οδικό δίκτυο, το ανανεωμένο Kuga απέδειξε το λόγο για τον οποίο λατρεύεις παραδοσιακά να οδηγείς τα Ford. Πριν και τώρα. Ποιότητα κύλισης και δυναμικά χαρακτηριστικά βρίσκονται πραγματικά σε υψηλό επίπεδο. Η ανάρτηση ισοπεδώνει τα πάντα, απομονώνοντας κραδασμούς και θορύβους από την καμπίνα των επιβατών.
Το ανανεωμένο Kuga θα έρθει στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2017 με άγνωστες προς το παρόν τιμές πώλησης.
Κοινοποιήστε: