Κάθε χρόνο τέτοια εποχή η Continental πραγματοποιεί ένα ξεχωριστό event στο οποίο επιδεικνύει ότι νεότερο έχει δημιουργήσει τόσο στο μέτωπο των ελαστικών, όσο και των προηγμένων τεχνολογιών που αποτελούν μεγάλο μέρος του κύκλου εργασιών της. Το TechnikForum 2018 έγινε ξανά στη Σουηδία και το NewsAuto ήταν εκεί!
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΟΥΗΔΙΑ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (instagram.com/SeitanF1)
Δεν ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκα σε αυτή την εκδήλωση, είναι όμως η πρώτη φορά που είδε τόσο προηγμένη τεχνολογία, είτε σε στάδιο τελικής εξέλιξης, είτε έρευνας. Κι αυτό, στο εντυπωσιακό κατάλευκο σκηνικό του σουηδικού βορρά.
Το πρώτο σκέλος έλαβε χώρα στην πόλη του Ούστερσουντ, για πολλούς γνωστή μόνο για την ποδοσφαιρική της ομάδα. Αφορούσε τη συνέντευξη Τύπου και την παρουσίαση όλων των τομέων στους οποίους δουλεύουν οι Γερμανοί.
Μας μίλησαν για το περίφημο Vision Zero, το όραμα δηλαδή της Contintenal για μηδενικούς θανάτους από δυστυχήματα στο δρόμο, μηδενικούς τραυματισμούς, μηδενικά ατυχήματα. Μπορεί ακόμα να είμαστε μακριά από την επίτευξή του αλλά σίγουρα με όλα τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης που τελειοποιείται, έχουμε πάρει τη σωστή ρότα.
Οι τεχνικοί της Continental μας μίλησαν λοιπόν για τα τελευταία επιτεύγματα σε αυτόν τον τομέα, τις άμυνες σε τυχόν ψηφιακές επιθέσεις είτε στα οχήματα, είτε στις εγκαταστάσεις τους, για ελαστικά του αύριο που θα μπορούν να αντιλαμβάνονται πιθανή διάτρηση για παράδειγμα από μία πρόκα ή υπέρμετρη φθορά. Δίνοντας αναφορά στον οδηγό ή αν μιλάμε για όχημα αυτόνομης κίνησης, στο ίδιο το όχημα. Και δεν σταμάτησαν εκεί καθώς μας παρουσίασαν ακόμα και πρωτότυπο του ελαστικού του μέλλοντος. Που θα αλλάζει μόνο του πιέσεις, επιφάνειες κτλ, ώστε να προσαρμόζεται στις καιρικές συνθήκες ή τις μορφές οδοστρώματος.
Παράλληλα με το όχι και τόσο μακρινό «αύριο», είδαμε και το σήμερα, με τα νέας γενιάς χειμερινά ελαστικά που απευθύνονται κυρίως σε αγορές όπως η τοπική. Και είχαμε την ευκαιρία να δούμε τα πατενταρισμένα, νέου τύπου «καρφιά» για τα ελαστικά ακραίων συνθηκών, που πλέον έχουν μόνο στην κορυφή και τον πυρήνα μεταλλικό μέρος, ενώ το περίβλημα είναι από λάστιχο.
Τα δοκιμάσαμε και στην πράξη, στο δεύτερο σκέλος της εκδήλωσης που έλαβε χώρα στην πίστα δοκιμών του Άρβιντζιάουρ. Με τη θερμοκρασία στα εφιαλτικά επίπεδα των -29 βαθμών Κελσίου, συγκρίναμε τον απερχόμενο με τον επερχόμενο τύπο ελαστικών με «καρφιά» πάνω σε παγωμένη λίμνη, πατήσαμε γκάζι με παλαιότερα οχήματα που χρησιμοποιούσαν τελευταίας γενιάς ελαστικά, μένοντας άφωνοι από το πόσο κοντά ήταν σε απόδοση με σύγχρονα οχήματα αλλά με ελαστικά τεχνολογίας… δεκαετίας.
Είδαμε στην πράξη πως αποδίδουν τα νέα προϊόντα της Continental σε οχήματα με την κίνηση εμπρός, την κίνηση στον πίσω άξονα καθώς και Quattro, αφεθήκαμε σε όχημα που έκανε… ειδική διαδρομή μόνο του, αποδεχόμενοι πως «εκείνο ξέρει καλύτερα». Και τέλος δοκιμάσαμε στην πράξη και σε αυτές τις δύσκολες καιρικές συνθήκες, τεχνολογία που «διαβάζει» τι υπάρχει στο οδόστρωμα προσαρμόζοντας τις λειτουργίες του οχήματος στο αν πατάει σε άσφαλτο, χιόνι ή πάγο.
«Ρουφήξαμε» πληροφορία, ρίξαμε κλεφτές ματιές στο βραχυπρόθεσμο και το μακροπρόθεσμο μέλλον και θα το παραδεχθούμε, διασκεδάσαμε κιόλας πίσω από το τιμόνι, σε αυτό το ολοκληρωμένο event το οποίο η Continental έχει κάνει πια θεσμό.
Μέχρι την αναλυτική απογραφή όσων κάναμε στη Σουηδία, σας αφήνουμε με το LIVE σχετικά με το TechnikForum 2018 της Continental, όπως αυτό προβλήθηκε στη σελίδα του newsauto.gr στο Facebook.
LIVE από Σουηδία: Το NewsAuto στο TechnikForum της Continental
Κοινοποιήστε: