Μια διαφορετική εμπειρία από τις υπόλοιπες αυτή τη φορά, αφού δοκιμάζουμε στις άγριες φυσικές ομορφιές της Σλοβενίας το Renault Alaskan, το νέο αξιόλογο pick-up ενός τόνου. Στο αίμα του σαφώς είναι η περιπέτεια, η μάχη με τα στοιχεία της φύσης, η ατρόμητη εκτός δρόμου συμπεριφορά. Τι άλλο να ζητήσεις;
Αποστολή: ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ (gt@newsauto.gr)
Το Alaskan αποτελεί την παρθενική προσπάθεια της γαλλικής φίρμας στα δημοφιλή το τελευταίο χρονικό διάστημα pick-up με πλούσια τεχνογνωσία από τον όμιλο αλλά και δοκιμασμένη τεχνολογία σε κάθε περίπτωση. Εξωτερικά μας αρέσει αφού καταφέρνει να κερδίσει τις εντυπώσεις με το «μυώδες» καπό, τα φώτα ημέρας LED, τους μεγάλους τροχούς αλλά και το τεράστιο σήμα της Renault στο πρόσθιο τμήμα.
Στα σωθικά του Alaskan ζει και βασιλεύει ο twin-turbodiesel dCi κινητήρας των 2,3 λίτρων της Renault, ναι πρόκειται για τον ίδιο αποτελεσματικό κινητήρα που κινεί παράλληλα και το van της φίρμας με τον κωδικό Master. Με ισχύ 160 ή 190 ίππους, κερδίζει άμεσα το στοίχημα και τις εντυπώσεις, είτε έχεις φορτώσει για επαγγελματικούς λόγους το αυτοκίνητο, είτε παλιμπεδίζεις στην εξοχή ανακαλύπτοντας τις off road αρετές του γαλλικού pick up. Σε πολλές αγορές του πλανήτη, το Alaskan θα διατεθεί και με τον 2.5, βενζίνης (160 ίπποι) ή πετρελαίου (με 160 ή 190 ίππους). Το κιβώτιο του ημιφορτηγού της Renault είναι ή 6άρι μηχανικό ή 7άρι αυτόματο.
Το Alaskan υιοθετεί σύστημα τετρακίνησης κατ’ επιλογή, που επιτρέπει την κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς. Σπουδαία αναμφισβήτητα δουλειά κάνει το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (eLSD), ενώ να σημειώσουμε εδώ πως προβλέπεται να κλειδώνει και το πίσω διαφορικό για πρόσβαση σε ακόμη πιο δύσβατα σημεία. Το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο του Alaskan περιλαμβάνει τα πολύτιμα συστήματα υποστήριξης του οδηγού με τους κωδικούς Hill Start Assist (HSA) και Hill Descent Control (HDC).
Σε ότι αφορά τώρα στα διαθέσιμα αμαξώματα του νέου Alaskan, έχουμε, single-cab, double-cab και chassis-cab εκδόσεις. Στα πιο σημαντικά τώρα, το ρυμουλκούμενο φορτίο προσεγγίζει αισίως τους 3,5 τόνους. Εννοείται πως πέρα από ένα εργαλείο για κάθε χρήση πρωτοστατεί η άνεση επιβατικού στην καμπίνα, κάτι που αποδεικνύει περίτρανα ο διαθέσιμος εξοπλισμός με θερμαινόμενα ηλεκτρικά καθίσματα εμπρός, οθόνη TFT 5 ιντσών, ηχοσύστημα με smartphone, infotainment, GPS και 360 μοιρών κάμερα οπισθοπορείας.
Τι μένει άραγε στα πολιτισμένα πολυδιαφημισμένα SUV; Τέλος, το Alaskan θα παράγεται στην καρδιά της Ευρώπης, στη Βαρκελώνη, αφουγκράζοντας με αυτό τον τρόπο, τι άλλο από το σφυγμό των πολιτών της Γηραιάς Ηπείρου. Στη χώρα μας, το αναμένουμε τους επόμενους μήνες, με άγνωστες προς το παρόν τιμές κτήσης.
Κοινοποιήστε: