Το νέο Suzuki Swift είναι γεγονός. Το είδαμε, το οδηγήσαμε, μάθαμε τα πάντα για αυτό από τους κατασκευαστές του!
Πρόκειται για μία γενναία αναβάθμιση από τους Ιάπωνες, ενός αυτοκινήτου που πουλούσε σαν… ζεστό ψωμί, παρά τα πάμπολλα χρόνια πάνω του.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ: ΤΑΚΗΣ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗΣ
Το ολοκαίνουργιο Swift θέλει να επαναλάβει την τεράστια επιτυχία του προκατόχου του έχοντας σημαντικά εφόδια για να το πετύχει αυτό: νέους οικονομικότερους κινητήρες, χαμηλότερο βάρος, μεγαλύτερους χώρους, πάμπολλα ηλεκτρονικά συστήματα προστασίας του οδηγού και των επιβατών και φυσικά φρέσκια εμφάνιση.
Χτίστηκε πάνω σε μια νέα πλατφόρμα η οποία είναι ιδιαίτερα ελαφριά, όπως είναι όλο το αυτοκίνητο, όντας πλέον στα μόλις 890 κιλά. Σε ότι αφορά τις διαστάσεις του το μήκος είναι στα 3.840 χλστ., το νέο Swift είναι πιο κοντό κατά 10 χλστ, αλλά και με χαμηλότερο ύψος κατά 15 χλστ. Το πλάτος και το μεταξόνιο έχουν αυξηθεί κατά 40 και 20 χλστ. αντίστοιχα.
Από εκεί και πέρα, το εσωτερικό του είναι αναβαθμισμένο, με κρυφούς φωτισμούς που σπάνε το έντονο μαύρο χρώμα. Μας άρεσε το νέο τριάκτινο τιμόνι, αλλά και η κονσόλα που στρέφεται ελαφρώς προς τον οδηγό με την οθόνη αφής (7 ιντσών) για το σύστημα πολυμέσων. Τα καθίσματα έχουν τοποθετηθεί πιο… χωστά, δίνοντας στον οδηγό και συνοδικό του Swift, πιο σπορτίφ αίσθηση, ενώ προσφέρεται περισσότερος χώρο για τα κεφάλια των επιβατών.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες, καταρχάς να τονίσουμε πως δεν υπάρχει diesel, παρά μόνο δύο βενζινοκινητήρες. Ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo απόδοσης 115 ίππων (170 Nm ροπής), και ο 1.200cc απόδοσης 90 ίππων. Με τον χιλιάρη κινητήρα υπάρχει και η υβριδική έκδοση, που προσφέρει ηλεκτρική ενέργεια για να υποβοηθήσει τον turbo κινητήρα στο ξεκίνημα και σε μια επιτάχυνση, αντλώντας την ενέργεια αυτή από σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση.
Οδηγώντας το Swift με τον χιλιάρη κινητήρα στους δρόμους της Γαλλίας και του Πριγκιπάτου, δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε τόσο στην ανάρτησή του, όσο στην ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου. Οι όποιες ανωμαλίες συναντήσαμε στους δρόμους (κυρίως τσιμεντένια σαμαράκια) απορρίφθηκαν με μαεστρία, ενώ η ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου είναι εξαιρετική, επιπέδου Vitara.
Εμείς συνεχίσουμε τις δοκιμές μας στο Μονακό του νέου Swift, το οποίο αναμένουμε στη χώρα μας λίγο μετά ο Πάσχα, σε τιμή περίπου από 12.000€…
Κοινοποιήστε: