Βρισκόμαστε στα πέριξ της Βαρκελώνης για να πάρουμε μία πρώτη γεύση από το νέο Mitsubishi Eclipse Cross, το οποίο ως στόχο έχει να κλέψει ένα σημαντικό κομμάτι της πίτας των πωλήσεων στην υποκατηγορία των compact κουπέ SUV’s.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ: ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΙΑΤΗΣ
Οι διαστάσεις του Eclipse Cross (μήκος 4,4 m-πλάτος 1,8 m-ύψος 1,68 m) το τοποθετούν ανάμεσα στα ASX και Outlander, ενώ η σχεδίασή του απευθύνεται σε ένα πιο νεανικό κοινό.
Έχοντας ως έμπνευση το πρωτότυπο XR Phev II, που παρουσιάστηκε το 2015, αισθητικά το Eclipse Cross ακολουθεί την σχεδιαστική φιλοσοφία Dynamic Shield, με κύριο χαρακτηριστικό την μεγάλη γρίλια στη μάσκα. Το προφίλ του αυτοκινήτου γίνεται ακόμα πιο δυναμικό με την βαθιά πτύχωση στο ύψος των χειρολαβών και την κουπέ σχεδίασης οροφή. Πίσω, τα φαρδιά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED είναι τοποθετημένα ψηλά και ενώνονται μεταξύ τους με μια φωτεινή στήλη που χωρίζει το πίσω παρμπρίζ, ενώ τα πλαστικά προστατευτικά που βρίσκονται περιμετρικά του αμαξώματος, τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του ιαπωνικού μοντέλου.
Χάρη στο μεταξόνιο των 2,67 m και τα διάφορα τρικ των ανθρώπων της Mitsubishi, το εσωτερικό του Eclipse Cross είναι ιδιαιτέρως ευρύχωρο, ιδίως για τους πίσω επιβάτες. Αρωγός σε αυτό είναι συρόμενο κατά 20 cm, ανακλινόμενο και διαιρούμενο 40/60 πίσω κάθισμα.
H πιο σημαντική είδηση σχετικά με το νέο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας είναι ο turbo τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων, τεχνολογίας MIVEC, απόδοσης 163 PS και 25,5 kgm ροπής. Πρόκειται για ένα πολύ σύγχρονο σύνολο με άμεσο ψεκασμό το οποίο συνδυάζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με ένα επίσης νέο αυτόματο κιβώτιο CVT 8 σχέσεων. Σε ότι αφορά το “μέτωπο” των diesel, το Eclipse Cross θα εφοδιάζεται στο άμεσο μέλλον με τον 2,2 λίτρων DiD, που θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
To νέο μοντέλο της Mitsubishi θα διατίθεται τόσο σε δικίνητες, όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις, οι οποίες θα διαθέτουν το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα S-AWC (Super All Wheel Control) ρυθμίζοντας μια σειρά παραμέτρων του αυτοκινήτου, ώστε να κατανέμει ανά πάσα στιγμή με ιδανικό τρόπο τη ροπή στους τέσσερις τροχούς, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και τις επιθυμίες του οδηγού. Επιπρόσθετα, το Active Yaw Control (AYC) προσομοιώνει ένα μπλοκέ στον πίσω άξονα και ρυθμίζει την κατανομή ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς.
Το Mitsubishi Eclipse Cross, αναμένεται να ξεκινήσει στη χώρα μας τον Φεβρουάριο του 2018, αποκλειστικά με τον κινητήρα 1,5 Di-Turbo, τόσο προσθιοκίνητο, όσο και τετρακίνητο. Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστές οι τιμές του αυτοκινήτου.
Στην πρώτη μας επαφή με το Eclipse Cross κατά την διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης στην ευρύτερη περιοχή της Βαρκελώνης, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την βενζινοκίνητη έκδοση που συνδυαζόταν με το CVT κιβώτιο.Στην πράξη, ο συνδυασμός αυτός ήταν κάτι παραπάνω από ικανός για να κινήσει με αξιοπρέπεια το ιαπωνικό μοντέλο στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο. Η συμπεριφορά του Mitsubishi Eclipse Cross στο δρόμο χάρη στην ρύθμιση της ανάρτησης (γόνατα McPherson εμπρός, πολλαπλών συνδέσμων πίσω) αποτελεί το βασικό όπλο στην οδική συμπεριφορά. Επίσης εντύπωση μαε προκάλεσε η παντελής έλλειψη τριγμών, αλλά και η πολύ καλή ακαμψία του πλαισίου. Απόλυτα ισορροπημένο λοιπόν το σύνολο πλαισίου και αναρτήσεων, το οποίο προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης με πλήρη έλεγχο του αμαξώματος, ακόμα και σε ρυθμούς που δεν συνάπτουν με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Κοινοποιήστε: