Η Lexus εντείνει τις προσπάθειες της στην έρευνα και εξέλιξη συστημάτων αυτόνομης οδήγησης και το δείχνει έμπρακτα με το πρωτότυπο LS+, που παρουσιάζεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο.
Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ
Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της φίρμας, το LS+ θα αποτελέσει από το 2020 τη ναυαρχίδα της γκάμας, ενώ σε σχέση με το ήδη υπάρχον μοντέλο, είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις.
Σχεδιαστικά εφαρμόζει τη νέα φιλοσοφία της μάρκας διατηρώντας το μοτίβο στην τρισδιάστατη εμπρός μάσκα spindle grille, ενώ συνδυάζει νέα αεροδυναμικά τρικ για την ψύξη των φρένων. Παράλληλα δεν λείπουν τα τεχνολογίας laser φωτιστικά σώματα, καθώς και οι μικρών διαστάσεων κάμερες που έχουν αντικαταστήσει τους εξωτερικούς καθρέπτες.
Σε ότι αφορά τα μελλοντικά συστήματα ασφαλείας, το Lexus LS+ Concept διαθέτει την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης με την ονομασία «Highway Teammate» που περιλαμβάνει κάμερες, αισθητήρες και ραντάρ, τα δεδομένα των οποίων συνδυάζονται στην κεντρική μονάδα ελέγχου επιτρέποντας την αυτόματη λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης, πέδησης και κινητήρα.
Ανάμεσα στα στοιχεία που ξεχωρίζουν στο συγκεκριμένο σύστημα είναι μια πληθώρα από ελιγμούς, μεταξύ των οποίων η προσπέραση πιο αργών αυτοκινήτων και η ένταξη στο ρεύμα κυκλοφορίας μετά την είσοδο στον αυτοκινητόδρομο.
Προς το παρόν η Lexus δεν έχει ανακοινώσει τίποτα σε ότι αφορά τις τεχνικές λεπτομέρειες του LS+ Concept.
Κοινοποιήστε: