Η ναυαρχίδα της Lexus βασίζεται επάνω στην Lexus Global Architecture―Luxury (GA-L) πλατφόρμα η οποία είναι υπεύθυνη για τη σωστή κατανομή μεταξύ των δυο αξόνων αλλά και το χαμηλό κέντρο βάρους.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Το εξελιγμένο υβριδικό σύστημα με τον κωδικό Multi Stage Hybrid προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο μεγάλο και πολυτελές μοντέλο της Lexus διαθέτοντας μάλιστα αυτονομία στην ηλεκτρική λειτουργία που φτάνει τα 140 km. Η μπαταρία αποτελούμενη από νικέλιο-υδρίδιο καταλαμβάνει 20% λιγότερο χώρο από την αντίστοιχη της προηγούμενης γενιάς.
Ο V6 3,5 λίτρων βενζινοκινητήρας Dual VVT-i συνδυάζεται με δυο ηλεκτροκινητήρες, ενώ το αυτόματο κιβώτιο της Lexus διαθέτει 10 σχέσεις. Η συνολική ισχύς αγγίζει τους 354 ίππους, με τα πρώτα 100 km/h να έρχονται από στάση σε 5,4 sec.
Στον εξοπλισμό ασφάλειας, το LS 500H υιοθετεί το σύστημα Lexus Dynamic Handling και το Lexus Safety System+, το οποίο αναλαμβάνει να φρενάρει το αυτοκίνητο και να χειριστεί αυτόματα το σύστημα διεύθυνσης προκειμένου να αποφύγει έναν πεζό στο δρόμο.
Κοινοποιήστε: