Η IBM αναπτύσσει εργαλεία που θα μπορούσαν να εξασφαλίσουν ότι οι online διαφημιστικοί αλγόριθμοι δεν θα εμφανίζουν διαφημίσεις μόνο σε συγκεκριμένες ομάδες ενδιαφέροντος, όπως για παράδειγμα μόνο σε άνδρες ή σε ευκατάστατα άτομα, ώστε να αποφεύγονται διακρίσεις.Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Reuters, η εταιρεία έχει συστήσει μία ομάδα που θα αναλάβει να διερευνήσει τον…
The post IBM: Προσπάθεια για δίκαιη διαφήμιση με τη βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης appeared first on Fibernews.
Το Διαβάσαμε IBM: Προσπάθεια για δίκαιη διαφήμιση με τη βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης
Κοινοποιήστε: