Μία νέα, πρωτοποριακή εφαρμογή που έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στο χώρο του after sales, παρουσίασε η Α. Ισμαήλος ΑΕ. Τιτλοφορείται «i-smailos connected» και έρχεται να απλοποιήσει την καθημερινότητα των πελατών της εταιρείας.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)
Σε μία εποχή όπου «βομβαρδιζόμαστε» από πληροφορίες, ανούσιες επικοινωνίες κ.α., η συγκεκριμένη εταιρεία έρχεται με αυτή την πελατοκεντρική ιδέα, να δώσει τη μπάλα στον πελάτη, επιτρέποντάς του να χειριστεί μόνος του όσα έχουν να κάνουν με τη Mercedes-Benz του.
«To application που δημιουργήσαμε έχει ως σκοπό να μπορεί ένας dealer αυτοκινήτων να ‘επικοινωνεί’ και να εκπληρώνει όλες τις επιθυμίες ενός πελάτη διαμέσου της εφαρμογής. Ένας πελάτης premium μάρκας από την αγορά του οχήματος και μόνο είναι ξεχωριστός Εμείς θέλαμε με την εφαρμογή αυτή να κάνουμε την εμπειρία του γύρω από την εταιρεία μας ξεχωριστή προσδίδοντας με σύγχρονο τρόπο, υπεράξια στην σχέση πελάτη-αντιπροσώπου», λέει σχετικά ο Πάνος Ισμαήλος, ιδέα και δημιούργημα του οποίου αποτελεί αυτή η νέα εφαρμογή.
Μετά από 32 χρόνια ζωής της Α. Ισμαήλος ΑΕ, 27 εκ των οποίων ως εξουσιοδοτημένος διανομές και επισκευαστής της Mercedes-Benz, ο… υιός έρχεται με φρέσκιες ιδέες και ενθουσιασμό να προετοιμάσει την επιτυχία του επόμενου κεφαλαίου στην ιστορία της οικογενειακής επιχείρησης.
Ας δούμε όμως τι περιλαμβάνει αυτή η εφαρμογή. Στόχος ήταν η χρηστικότητά και η απλότητά της. Η δυνατότητα να καλύπτει κάθε ανάγκη του πελάτη. Έτσι κατεβάζοντας το app αυτός μπορεί να δημιουργήσει το προσωπικό του προφίλ, το οποίο θα περιλαμβάνει το όχημα ή τα οχήματά του και μέσα από την αρχική της σελίδα, μπορεί να έχει αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο με τα συνεργεία της εταιρείας, παρέχοντας υπηρεσίες όλο το 24ωρο! Εξειδικευμένοι τεχνικοί απαντούν επτά ημέρες την εβδομάδα δίνοντας λύσεις σε προβλήματα που ο πελάτης αντιμετωπίζει στο δρόμο και μάλιστα, όχι μόνο μέσω λεκτικής περιγραφής. Ο πελάτης μπορεί να στείλει και φωτογραφίες από την κατάσταση του οχήματος, ώστε οι εκπρόσωποι της εταιρείας πίσω στο service, να έχουν σαφή εικόνα για το τι συμβαίνει, πράγμα που μπορεί να τους οδηγήσει και πιο γρήγορα στη λύση.
Παράλληλα με αυτή την εξαιρετική δυνατότητα παροχής βοήθειας σε πραγματικό χρόνο, μέσω της εφαρμογής ο πελάτης μπορεί να έχει ενημέρωση και υπενθυμίσεις για όλα όσα αφορούν στο αυτοκίνητό του: από την ημερομηνία που πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ μέχρι το τέλος του ασφαλιστήριου συμβολαίου του. Επιπρόσθετα, το i-smailos connected παρέχει βοήθεια και σε άλλους τομείς που μπορεί να θέλει συμβουλή ο οδηγός, όπως τα πλησιέστερα πρατήρια καυσίμων, εξουσιοδοτημένα συνεργία, νοσοκομεία κ.α ενώ το μπουκέτο υπηρεσιών ολοκληρώνει η επιλογή «Επείγον» που απαντά στην ανάγκη για παροχή άμεσης βοήθειας.
Όλα τα παραπάνω απαντούν στην βάση της ιδέας του Πάνου Ισμαήλου που έλεγε πως «…ένας πελάτης μιας αντιπροσωπείας αυτοκινήτων μπορεί να κάνει τα πάντα σχετικά με την εξυπηρέτηση των αναγκών του χρησιμοποιώντας απλά και μόνο μια εφαρμογή στο κινητό του τηλέφωνο».
Όλα αυτά ενώ λανσάρεται η Version 1 της εφαρμογής, με τη Version 2 να βρίσκεται ήδη στο στάδιο της εξέλιξης.
«Ένα application είναι ένας ‘ζωντανός οργανισμός’ και κάθε του ημέρα είναι διαφορετική γιατί πρέπει να προσαρμόζεται συνεχώς στα νέα δεδομένα, να ορίζει και να δημιουργεί τάσεις και να βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις», μας τονίζει ο εμπνευστής της.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή που θα παράλληλη λειτουργία με το Mercedes ME της γερμανικής μάρκας, αποσκοπεί στο να κατακτήσει τον κόσμο αφού δεν θα περιοριστεί εντός συνόρων. Σε πρώτη φάση, θα εξυπηρετεί μόνο τους πελάτες της Α. Ισμαήλος Α.Ε., όμως μπορείτε και εσείς να την κατεβάσετε, χωρίς καμία χρέωση.
Συναντήσαμε τον Πάνο Ισμαήλο και μιλήσαμε για την εφαρμογή που δημιούργησε αλλά και τα πλάνα του για το μέλλον, σε μία συνέντευξη που θα διαβάσετε στο NewsAuto τις επόμενες ημέρες.
Κοινοποιήστε: