Πρόκειται για το απαύγασμα της τεχνολογίας σε ότι αφορά στον τρόπο με τον οποίο μπορεί σήμερα να κινείται ένα αυτοκίνητο, σε ένα οικογενειακό αμπαλάζ, όπως είναι το πολυμορφικό αμάξωμα της BMW ACT 225xe.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Στηρίζεται στην κλασική ACT 218i με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να είναι ο γνωστός μας 1.5 με turbo και 136 ίππους, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 88 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς είναι 224 ίππους, η ροπή 38,9 kgm, ενώ οι επιδόσεις κόβουν την ανάσα, χωρίς οικονομική επιβάρυνση.
Ο βενζινοκινητήρας στέλνει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Πίσω είναι τοποθετημένος ο ηλεκτροκινητήρας ο οποίος αναλαμβάνει να μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς, έως και τα 125 km/h.
Μπορείς να επιλέξεις μεταξύ τριών οδηγικών προγραμμάτων (Auto eDrive, Max eDrive, Save Battery). Στοπρώτο η κατανάλωση ανέρχεται γύρω στα 6 lt, στη δεύτερη περίπτωση κινείσαι αμιγώς ηλεκτρικά για 30 km, ενώ στο τρίτο πρόγραμμα εξοικονομείς ενέργεια για το αποθεματικό της μπαταρίας.
Η ACT 225xe δύναται λοιπόν να κινείται ως προσθιοκίνητη με το θερμικό μοτέρ, ως πισωκίνητη με το ηλεκτρικό και ως τετρακίνητη με το συνδυασμό των δυο. Εντυπωσιακό, αν αναλογιστείς πως ακόμη δεν έχουμε επισέλθει στην πλήρως διαδεδομένη ηλεκτρική μορφή κίνησης. Αυτή η «μπέμπα», η οποία στην πράξη δεν διαφέρει από μια γρήγορη ACT κάνει τα αδύνατα δυνατά. Αλλά η τεχνολογία κοστίζει, (σχεδόν 40.000 ευρώ).
Κοινοποιήστε: