Η νέα γενιά του Honda Civic Type R κατέφθασε και στην ελληνική αγορά, έχοντας στη φαρέτρα πολλά ατού, όπως τον turbo κινητήρα των 320 ίππων, αλλά και την αξιοσημείωτη οδική συμπεριφορά. Μπορούν όμως αυτά τα στοιχεία να το κάνουν να ξεχωρίσει από τις προηγούμενες γενιές;
Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ
Το βρετανικό διαδικτυακό κανάλι Car Wow, συγκέντρωσε σχεδόν όλους τους προγόνους του νέου ιαπωνικού hot hatch, για να διαπιστώσει εάν μπορεί να ανταπεξέλθει τόσο στην επιτάχυνση 0-400 m και εν κινήσει, όσο και στην επιβράδυνση.
Αντίπαλοί του ήταν το Type R δεύτερης γενιάς (EP3), με τον ατμοσφαιρικό, δίλιτρο κινητήρα των 200 ίππους, το 5θυρο του 2007, με τον 2λιτρο VTEC κινητήρα των 201 ίππων, το πρώτο Type-R με υπερτροφοδοτούμενο σύνολο 310 ίππων του 2015, ενώ το παρόν έδωσε και μία ειδική έκδοση, βελτιωμένη από τον οίκο Mugen, βασισμένη στο μοντέλο του 2007, με υπερκυβισμένο κινητήρα στα 2,2 λίτρα και ισχύ 258 ίππων.
Δείτε το βίντεο που ακολουθεί.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=iX1EfVoDuFc]
Κοινοποιήστε: