Η Haas F1 άνοιξε τον χορό των αποκαλύψεων των «μονομάχων» του παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula 1 του 2018, παρουσιάζοντας διαδικτυακά τη νέα VF-18!
TOY ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)
Αποτελεί εξέλιξη της περυσινή VF-17, πράγμα εύλογο δεδομένων των περιορισμένων αλλαγών στους τεχνικούς κανονισμούς. Η μοναδική ορατή αλλαγή αφορά την ενσωμάτωση του συστήματος ασφαλείας Halo.
«Το μεγαλύτερο σημείο αλλαγής αφορά την πρόσθεση του halo. Χρειάστηκε να μελετήσουν πολύ το συγκεκριμένο τομέα στο τμήμα αεροδυναμικής, ώστε να τροποποιηθεί ως όφειλε και το σασί, για να αντέχει στα απαιτούμενα φορτία. Η αύξηση του ελάχιστου βάρους λόγω της εισαγωγής του halo έχει φέρει ψηλότερα και το κέντρο βάρους του μονοθεσίου», είπε ο τεχνικός διευθυντής Guenther Steiner.
Όσο για το όνομα του μονοθεσίου, αποτελεί φόρο τιμής στην Haas Automation που αποτελεί title sponsor της ομάδας και συγκεκριμένα στην πρώτη μηχανή CNC που αυτή κατασκεύασε πίσω στο 1988 και λεγόταν VF-1. Το πρώτο γράμμα προερχόταν από τη λέξη «Vertical=κάθετος» ενώ το F-1 αποτελούσε έμπνευση του Gene Haas και παρά τους εύλογους συνειρμούς, δεν είχε σχέση με τη Formula 1. Αντίθετα αντιπροσώπευε τις λέξεις «First One», μιας κι εκείνο ήταν το πρώτο δημιούργημα της εταιρείας.
«Ο κόσμος βλέπει τι μπορούμε να κάνουμε στη Formula 1 και αντιλαμβάνεται πως η Haas Automation μπορεί να δημιουργήσει κορυφαίας ποιότητας κατασκευαστικά εργαλεία. Το να συμμετέχουμε στη Formula 1 μας δίνει την αξιοπιστία που δεν μπορείς να έχει μέσω των παραδοσιακών τρόπων προβολής», είπε ο Haas.
Όσο για την VF-18, ο Αμερικανός τόνισε: «Εξαλείψαμε διάφορα στοιχεία στα οποία θεωρούμε πως υστερούσαμε και επικεντρωθήκαμε σε όσα μπορούν να εξασφαλίσουν την αξιοπιστία του νέου μας μονοθεσίου αλλά και να μας βοηθήσουν να μειώσουμε τη διαφορά από τις μεγάλες ομάδες».
Πέρυσι η Haas ολοκλήρωσε τη σεζόν με 47 πόντους στο ενεργητικό της, 18 περισσότερους από την παρθενική της συμμετοχή στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το 2016. Σε αυτή έγινε η πρώτη αμερικανική ομάδα που συμμετείχε στο σπορ από το 1986! Και τις δύο χρονιές, η Haas F1 κατέλαβε την όγδοη θέση στη βαθμολογία των κατασκευαστών.
«Το μονοθέσιο του 2017 ήταν πολύ καλό αλλά δεν μπορέσαμε να πάρουμε πάντα τα μέγιστα από αυτό. Ο στόχος μας για το 2018 είναι να λυθεί αυτή η αστοχία. Έχουμε ρίξει το βάρος του μονοθεσίου όσο γίνεται περισσότερο, ώστε να αξιοποιούμε κατά βούληση έρμα», πρόσθεσε ο Steiner.
Όσο για τα χρώματα της VF-18 από την οποία λάμπουν διά της απουσίας τους οι χορηγοί, επέστρεψαν σε εκείνα του 2016 με το ανοιχτό γκρι να κυριαρχεί, συνδυαζόμενο με μαύρο και κόκκινο.
Η Haas VF-18 θα παίρνει και φέτος ώθηση από υβριδικές μηχανές της Ferrari ενώ πίσω από το τιμόνι για είναι για άλλη μία σεζόν ο Γάλλος Romain Grosjean και ο Δανός Kevin Magnussen.
Κοινοποιήστε: