Όταν αναπάντεχα η Sauber F1 Team αποφάσιζε να ακυρώσει τη συμφωνία με τη Honda για την παροχή υβριδικών μηχανών αρχής γενομένης από το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2018, όλοι θεώρησαν πως οι Ελβετοί απλά φοβήθηκαν λόγω των συνεχιζόμενων προβλημάτων των Ιαπώνων. Όμως δεν ήταν αυτή η αιτία του διαζυγίου.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)
O Frederic Vasseur, που ίσως η πρώτη σοβαρή κίνηση που έκανε διαδεχόμενος τη Monisha Kalternborn στο ρόλο του επικεφαλής της Sauber, αποκάλυψε στο motorsport.com γιατί οδηγήθηκε σε αυτή την απόφαση. Και άθελά της, αιτία ήταν η McLaren!
«Χωρίς να λαμβάνω υπόψη τα προβλήματα που αντιμετωπίζει τώρα η Honda στον τομέα της απόδοσης και της αξιοπιστίας, τα οποία ξέρω πως κάποια στιγμή θα καταφέρει να ξεπεράσει, η μεγαλύτερη ανησυχία για εμάς ήταν πως δεν μπορούσαμε να εξασφαλίσουμε και κιβώτιο ταχυτήτων για αυτή την υβριδική μηχανή. Δεν έχουμε τους πόρους για να το κατασκευάσουμε μόνοι μας, θα έπρεπε λοιπόν να φτάσουμε σε συμφωνία με κάποιον προμηθευτή. Αν προχωρούσαμε στη συνεργασία με τη Honda, θα έπρεπε να πάρουμε τα κιβώτια της McLaren αλλά δεν ήμουν και ακόμα δεν είμαι σίγουρος πως θα συνεχιστεί αυτή η συνεργασία. Θα είχαμε λοιπόν μία παράξενη κατάσταση: να ζητούσαμε από τη McLaren να παρέχει κιβώτια για υβριδική μηχανή της Honda, την οποία δεν θα χρησιμοποιούσε πια! Αυτό το ενδεχόμενο με οδήγησε στην απόφαση που πήρα», είπε ο Vasseur.
Έτσι η Sauber θα συνεχίσει την πολυετή συνεργασία της με τη Ferrari και θα χρησιμοποιεί υβριδικές μηχανές (και κιβώτια) προδιαγραφών 2018. Παρέχοντας μεταξύ άλλων ως αντάλλαγμα, τα κόκπιτ των μονοθεσίων της σε ανερχόμενα αστέρια της Scuderia.
Βασικοί υποψήφιοι είναι ο εφεδρικός οδηγός της ιταλικής ομάδας, Antonio Giovinazzi, που μάλιστα έτρεξε για λογαριασμό της Sauber σε δύο φετινούς αγώνες, και η αποκάλυψη του πρωταθλήματος της Formula 2, Charles Leclerc.
Κοινοποιήστε: