Στις 24 Ιανουαρίου, το Rakuten Viber, η κορυφαία εφαρμογή για ασφαλή και ιδιωτική επικοινωνία μέσω μηνυμάτων και φωνής, διοργάνωσε την πρώτη του αποκλειστική, επιχειρηματική εκδήλωση στην Ελλάδα μετά από επτά χρόνια. Το event έλαβε χώρα στον εντυπωσιακό «Φάρο» του Κέντρου Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος στην Αθήνα, με σκοπό να εξερευνήσει καινοτόμες λύσεις για τις σύγχρονες επιχειρηματικές προκλήσεις. Κεντρικό θέμα ήταν το Viber for Business, ένα οικοσύστημα λύσεων για όλες τις επιχειρηματικές ανάγκες, κινούμενο από την δημοφιλή εφαρμογή Rakuten Viber.
Με επικεφαλής την ανώτερη διοικητική ομάδα της Rakuten Viber, συμπεριλαμβανομένου του Διευθύνοντος Συμβούλου, OfirEyal, στην πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα από τότε που ανέλαβε τα καθήκοντά του, και της Chief Revenue Officer, CristinaConstandache, η εκδήλωση προσέλκυσε κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου και σημαντικές ελληνικές επιχειρήσεις. Ο Ofir Eyal αναφέρθηκε στην Ελλάδα ως μια αγορά πρώτης προτεραιότητας για τις νέες λειτουργίες του Rakuten Viber και έδωσε έμφαση στο ρόλο της χώρας μας στην εξέλιξή του ως υπερεφαρμογή.
«Η Ελλάδα είναι ένα από τα μεγαλύτερα αστέρια της Ευρώπης, αφού αναμειγνύει έξοχα τον πολιτισμό της με την τεχνολογία και την πρόοδο. Το να βλέπουμε τους Έλληνες να σέβονται και να διατηρούν την πλούσια Ιστορία τους, ενώ την ίδια ώρα αγκαλιάζουν την καινοτομία, πραγματικά μας εμπνέει», είπε ο OfirEyal, Διευθύνων Σύμβουλος της Rakuten Viber. «Είμαστε περήφανοι που γινόμαστε μέρος του ταξιδιού σας στον ψηφιακό μετασχηματισμό, βοηθώντας τις ελληνικές επιχειρήσεις να αλλάζουν, να μεγαλώνουν και να καινοτομούν».
Τη σκυτάλη πήρε ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, ο οποίος απηύθυνε χαιρετισμό, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ενδυνάμωσης του ψηφιακού μετασχηματισμού για να γίνει η Ελλάδα ακόμα πιο εξωστρεφής, πιο φωτεινή, πιο ψηφιακή. Επιπλέον, ξεχωριστή αναφορά έκανε στον ψηφιακό βοηθό mAIgov, την πρώτη εφαρμογή Τεχνητής Νοημοσύνης για το ελληνικό δημόσιο, που διευκολύνει ακόμη περισσότερο την καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων, απλουστεύοντας και επιταχύνοντας τη διάδρασή τους με το κράτος.
Εξετάζοντας τις τελευταίες ψηφιακές τάσεις και τις μελλοντικές προβλέψεις για την αγορά, η CristinaConstandache, Chief Revenue Office της Rakuten Viber, ξεχώρισε τους κύριους παράγοντες που πρέπει να προσέχουν οι επιχειρήσεις σήμερα για τη μελλοντική τους επιτυχία. Χαρακτηριστικές τάσεις είναι το direct marketing απευθείας προς τον καταναλωτή, η αμφίδρομη διάδραση μεταξύ επιχείρησης και πελάτη καθώς και η μείωση του αριθμού των εργαλείων MarTech που χρησιμοποιούν οι εταιρείες. Η Cristina σχολίασε ότι σύντομα οι εταιρείες θα αναζητούν μια ενιαία πλατφόρμα για να καλύψουν τις ανάγκες τους και οι υπερεφαρμογές αναμένεται να συνεχίσουν να αναβαθμίζονται στην Ευρώπη, μετά τη σημαντική τους επιτυχία στην Ασία, με παραδείγματα όπως το WeChat, το Line και το Grab.
Η Noa Bar Shay, Sr. Director, Partnerships & Sales, και ο Konstantin Kostadinov, Sr. Sales Director CEE & CIS της Rakuten Viber, εξήγησαν πώς οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις λύσεις Viber for Business στο πλαίσιο ενός οικοσυστήματος υπερεφαρμογής για τις διάφορες επιχειρηματικές τους ανάγκες: ενδυνάμωση της αναγνώρισης της μάρκας, αύξηση των πωλήσεων, αύξηση του ROI, βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και άλλα. Σημείωσαν ότι σήμερα οι 5 κορυφαίοι κλάδοι που χρησιμοποιούν το Viber for Business στην Ελλάδα περιλαμβάνουν: λιανικό και ηλεκτρονικό εμπόριο (43%), χρηματοπιστωτικά και ασφαλίσεις (14%), υγεία και ευεξία (11%), FMCG (10%), πληροφορική και τηλεπικοινωνίες (7%), ενώ ακολουθεί από κοντά ο κλάδος της φιλοξενίας.
Κορυφαίοι ειδικοί του κλάδου και επιχειρήσεις στην Ελλάδα μοιράστηκαν τις απόψεις τους για την διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού και τις τάσεις της αγοράς σε δύο συζητήσεις που είχαν ως αντικείμενο το πώς οι εταιρείες πρέπει να πλοηγούνται στον τρέχοντα ψηφιακό χώρο και τι πρέπει να λαμβάνουν υπόψη στη δημιουργία των ψηφιακών στρατηγικών τους.
Η ομάδα της Rakuten Viber προσέφερε μια εικόνα των επερχόμενων λειτουργιών που οι ελληνικές επιχειρήσεις μπορούν να περιμένουν στο μέλλον από την εφαρμογή. Αυτές περιλαμβάνουν τη δυνατότητα για τους χρήστες να καλούν δωρεάν τις εταιρείες, μια διαφήμιση τύπου click-to-message που επιτρέπει τη μετατροπή μέσα σε ελάχιστα βήματα, μια νέα λύση για κωδικούς μιας χρήσης, καθώς και ενισχυμένη ασφάλεια για τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ εταιρειών και χρηστών.
«Όλες αυτές οι ενημερώσεις είναι μέρος της στρατηγικής μας ως υπερεφαρμογή, που περιλαμβάνει το κτίσιμο ενός οικοσυστήματος λύσεων για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών, που απευθύνονται στις διάφορες ανάγκες τους», είπε η CristinaConstandache. «Ο σκοπός μας είναι σαφής. Να ενδυναμώσουμε τις ελληνικές επιχειρήσεις ώστε να καινοτομήσουν και να τις υπηρετούμε ως μια υπερεφαρμογή παγκοσμίου βεληνεκούς που εξυπηρετεί και τις τοπικές ανάγκες κάθε αγοράς».
Μετά τις παρουσιάσεις, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία για μια βραδιά networking και μια ιδιαίτερη εμφάνιση του Θοδωρή Μαραντίνη από τους Onirama.
Κοινοποιήστε: