Η Nissan. επιβεβαίωσε την τριετή επέκταση της παγκόσμιας συνεργασίας της με το UEFA Champions League, συμπεριλαμβανομένου του Super Cup της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας ποδοσφαίρου.
ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΗ (twitter.com/vassilikigew)
Το Champions League της UEFA εξακολουθεί να είναι η μεγαλύτερη επένδυση της Nissan όσον αφορά την αθλητική χορηγία, η οποία ξεκίνησε τη σεζόν 2014/2015. Η συμφωνία θέλει τον ιαπωνικό κατασκευαστή να παραμένει επίσημος χορηγός της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διασυλλογικής διοργάνωσης μέχρι και την σεσόν 2020/2021.
Το UEFA Champions League συνεχίζει να είναι ο πιο γνωστός ετήσιος αθλητικός θεσμός στον πλανήτη, με συνολικό τηλεοπτικό κοινό μεγαλύτερο των 4 δισεκατομμυρίων ανά σεζόν. Ο τελικός του 2017 προσέλκυσε παγκόσμιο ακροατήριο άνω των 160 εκατομμυρίων, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο ετήσιο αθλητικό γεγονός.
Στο πλαίσιο της νέας συμφωνίας, η Nissan θα συνεχίσει να έχει εκτεταμένα δικαιώματα στους αγώνες του UEFA Champions League, καθώς και την πρόσβαση σε άλλα αποκλειστικά δικαιώματα, όπως η μεταφορά του επίσημου «σεντονιού» της διοργάνωσης στο γήπεδο κατά την τελετή έναρξης του αγώνα, αλλά και η προβολή του καλύτερου γκολ της εβδομάδας.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επεκτείνουμε αυτήν την εταιρική σχέση για άλλες τρεις σεζόν και η θα συνεχίσει να βρίσκεται στην καρδιά της παγκόσμιας στρατηγικής μάρκετινγκ μας. Έχουμε δει τεράστια επιτυχία από την εταιρική σχέση και την πρόσθετη δέσμευση που μας επέτρεψε να έχουμε με τους καταναλωτές», δήλωσε ο Roel de Vries, αντιπρόεδρος και παγκόσμιος επικεφαλής μάρκετινγκ της Nissan .
Σχολιάζοντας τη συμφωνία, ο Guy-Laurent Epstein, διευθυντής μάρκετινγκ της UEFA Events SA, δήλωσε: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας με τη Nissan μετά από έναν πολύ επιτυχημένο πρώτο κύκλο. Έχουν γίνει αναπόσπαστο μέλος της οικογένειας των χορηγών μας και είναι πολύτιμοι για την προώθηση του ανταγωνισμού σε παγκόσμιο επίπεδο. Η ανταπόκριση της επωνυμίας του πρωταθλήματος UEFA Champions League αυξάνεται κάθε χρόνο και συνεχίζει να παρέχει κορυφαίες μάρκες όπως η Nissan την ευκαιρία να συνδεθεί και να συνεργαστεί με τους φίλους του ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο».
«Η συνεργασία μας με το UEFA Champions League έχει συμβάλει στην αποστολή μας να γίνουμε η πιο επιθυμητή ασιατική μάρκα στην Ευρώπη», δήλωσε ο Jean-Pierre Diernaz, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Nissan Ευρώπης.
Κοινοποιήστε: