Η Hyundai στην έκθεση του Παρισιού, μαζί με το εντυπωσιακό RN30 Concept με τα 380 άλογα, παρουσίασε και τη νέα γενιά του i30, το οποίο θα γίνει μια οικογένεια οχημάτων, με την γρήγορη N έκδοση να κυκλοφορεί στην αγορά στις αρχές του 2017.
Με αυτό, όμως, και σε πείσμα των καιρών το παρακλάδι επιδόσεων N performance δε θα επιχειρήσει να σπάσει το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στα μπροστοκίνητα οχήματα στο Nürburgring, παίρνοντας την πρώτη θέση από την Volkswagen.
Το i30 Ν θα παρουσιάσει μέσα στο 2017 και θα φορά έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 2,0-λίτρων, απόδοσης μεταξύ 260 και 300 ίππων, με τη κίνηση να περνά στον μπροστά άξονα. Θα μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα και αρχικά ο κινητήρας θα προσφέρεται με μηχανικό κιβώτιο, με το αυτόματο να προστίθεται κάποια στιγμή το 2018, με το αφεντικό του σπορ τμήματος της Hyundai να μην αποκλείει το ενδεχόμενο να υπάρξει και μια τετρακίνητη έκδοση του i30 N, που θα κοντράρει το Focus RS.
Η κορεάτικη εταιρία θα επιστήσει την προσοχή της στην οδηγική εμπειρία που θα λαμβάνει ο οδηγός, παρά τους απόλυτους χρόνους, με τον Tony Whitehorn, CEO της Hyundai Αγγλίας, να τονίζει:
Πρέπει να είναι ένα halo μοντέλο. Η εταιρία μας έχει προχωρήσει, και από μια φθηνή εταιρία έχει γίνει μια mainstream. Αυτό που χρειάζεται να κάνουμε, είναι να προσθέσουμε προσωπικότητα. Το N είναι ένα brand με το οποίο θα το κάνουμε και τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να το κάνουμε.
Η κορεατική εταιρία θα προσφέρει στο i30 N και ένα προαιρετικό πακέτο επιδόσεων προσαρμοσμένο για χρήση εντός πίστας. Αυτό θα αυξάνει την ιπποδύναμη, θα προσφέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, νέα εξάτμιση, βελτιώσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων και μεγαλύτερα φρένα. Σύμφωνα με την Hyundai, το i30 N θα είναι “προσιτό” με την τιμή του να είναι μικρότερη από αυτή των VW Golf GTI και Ford Focus ST.
H Hyundai δεν επιδιώκει τον απόλυτο χρόνο στο Nurburgring με το i30 N
Κοινοποιήστε: