Οι δοκιμές έχουν ήδη ξεκινήσει για την μετατροπή της AMG GLA 45 σε υβριδική και μάλιστα plug- in. Με τη μετατροπή αυτή, το μοντέλο της Mercedes αποκτά προφίλ μηδενικών ρύπων στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία του.
Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΠΟΪΔΑΝΗ
Το GKN Technology Demonstrator 2018 (GTD18 για συντομία) βασίζεται στην GLA 45, αλλά έχει μια βασική διαφορά. Ένα plug-in hybrid σύστημα, με κατανεμητή της ροπής ανάλογα με τη χρήση και το είδος της ενέργειας που χρησιμοποιείται ανά πάσα στιγμή.
Αντικαθιστώντας τον πίσω άξονα και το μπροστά διαφορικό, η GKN έχει φτάσει σε ένα αποτέλεσμα ικανοποιητικό ως προς την απόδοσή του σε ακραίες συνθήκες. Με την προσθήκη του ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 160 ίππους, το σύστημα της GKN δείχνει να είναι ότι πιο κοντινό σε εργοστασιακό, τόσο σε ότι αφορά την απόδοση, όσο και στις επιδόσεις. Συνολικά 1.340 εξαρτήματα αντικαθίστανται στη «βάση» που είναι η GLA 45, ενώ απαιτούνται μετατροπές σε 99 σημεία.
Κοινοποιήστε: