Επειδή το μόνο που λείπει από ένα αυτοκίνητο με 740 Nm είναι η ροπή, η G-Power φρόντισε να εξαλείψει αυτή την “αδυναμία”. Χάρις στα προγράμματα D-Tronik 2 V1 και D-Tronik 5 V1 (από ονομασία σκίζουν), ο 3τούρμπινος 6κύλινδρος ντίζελ της 550d “παίρνει” 54 άλογα και 100 Nm ροπής σε σχέση με το εργοστάσιο, φτάνοντας συνολικά τα 435 και 850 Nm αντίστοιχα. Να σημειωθεί ότι ήδη από τη γραμμή παραγωγής, η 550d “ρίχνει” 60 Nm ακόμα και στη Μ5 (Γενικά, η Μ5 έχει βρει τον μπελά της με τις 550, παλιές και νέες).
To D-Tronik 5 V1 αποτελεί την πιο σοφιστικέ πρόταση, καθώς λειτουργεί παράλληλα με την εργοστασιακή ECU. Υπό κανονικές συνθήκες, η 550d είναι εργοστασιακή. Όταν, όμως, ο οδηγός πατήσει τέρμα ή ξαφνικά το γκάζι, ο εγκέφαλος που τοποθετεί η G-Power “πυροδοτεί” τα έξτρα άτια και την “φορτηγήσια” ροπή.
Το D-Tronik 2 V1, απ΄την άλλη, είναι απλούστερο μιας και μιλάμε για επαναπρογραμματισμό της εργοστασιακής ECU. Το πλεονέκτημα έναντι του μεγαλύτερου αδελφού, έγκειται στο γεγονός πως ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει την απόκριση του γκαζιού και την παροχή της δύναμης, όντας μια βελτιωμένη εκδοχή του εργοστασιακού software.
Πέρα από τους αριθμούς και τα υπολογιστικά περιβάλλοντα, η 550d αναβαθμίζεται και εμφανισιακά. Το αμάξωμα έρχεται πιο κοντά στο έδαφος, τοποθετούνται οι τροχοί HURRICANE RR σε διάσταση 20 και 21 ιντσών και προσφέρονται επιπλέον τα χρώματα ‘Jet Black’, ‘Gun Metal Grey’ και ‘Stardust Silver’ (τί λέγαμε για τα ονόματα).
Κοινοποιήστε: