Αυτό ισχυρίζεται το έγκυρο BMWBlog, καθώς σκοπός της βαυαρέζικης φίρμας είναι να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη και εξέλιξη της νέας γενιάς του μοντέλου, που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2020.
Επίσης, από 1 Ιουνίου τίθεται σε ισχύ ο νέος κύκλος οδήγησης WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure), που υποχρεώνει τους βενζινοκινητήρες να είναι εξοπλισμένοι με φίλτρο σωματιδίων Otto.
Η μετασκευή του φίλτρου σωματιδίων Otto είναι τεχνικά πολύ περίπλοκη, επειδή το OPF απαιτεί πρόσθετο χώρο στο σύστημα εξάτμισης. Κάτι ανάλογο είχε ανακοινώσει η BMW το περασμένο καλοκαίρι, με την κατάργηση του carbon άξονα μετάδοσης στις M3 και M4.
Έτσι, το M Division επέλεξε να τερματίσει την παραγωγή της πέμπτης γενιάς M3 (F80) λίγο νωρίτερα από το αναμενόμενο. H κίνηση αυτή δεν επηρεάζει την διαθεσιμότητα της M4, καθώς το coupe μοντέλο θα συνεχίσει να παράγεται όπως είχε προγραμματιστεί, και θα κατασκευάζεται όπως τα βασικά μοντέλα της σειράς 4.
Κοινοποιήστε: