Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζουν οι άνθρωποι της BMW προς το κοινό και τους εκπροσώπους του Τύπου, το ηλεκτρικό μέλλον, είναι για αυτούς παρόν. Το διαπιστώσαμε και στην πράξη συμμετέχοντας στο Electric Now Tour 2017 το οποίο έλαβε χώρα στη Βιέννη και για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα πατώντας εδώ.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/seitanf1, ps@newsauto.gr)
Όμως αυτή η φιλοσοφία δεν αποτελεί απλά θεωρία, εναρμονίζεται και με την εμπορική πορεία του ηλεκτρικού i3 αλλά και των plug-in hybrid μοντέλων της βαυαρικής εταιρείας. To μικρό ηλεκτρικό πόλης της μάρκας, έχει σταθερά αυξανόμενες ταξινομήσεις στα σχεδόν τρεισήμισι χρόνια πορείας του στην αγορά.
Έχει σταθερή παρουσία στην κορυφή του πίνακα πωλήσεων των premium compact ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο και παράλληλα, σε πολλές αγορές έχει σημαντικά υψηλότερο μερίδιο στην κατηγορία αυτή συγκριτικά με τα μερίδια της μητρικής εταιρείας BMW σε κατηγορίες μοντέλων με συμβατικά συστήματα κίνησης. Στη Γερμανία, για παράδειγμα, το i3 έχει μερίδιο αγοράς 22% (BMW συνολικά: 8%), στη Νορβηγία βρίσκεται στην κορυφή με 27% και σε όλη την Ευρώπη το ποσοστό αυτό φτάνει στο 17%.
Όσο για το plug-in hybrid μοντέλο της μάρκας, το i8 έχει εξελιχθεί στο πιο επιτυχημένο παγκοσμίως υβριδικό σπορ αυτοκίνητο. Καθώς οι τεχνολογίες αυτές μεταφέρονται και στις υπόλοιπες μάρκες του BMW Group, η BMW i συντελεί σημαντικά σε όσα έχει πετύχει η εταιρεία στον τομέα της βιώσιμης μετακίνησης.
Από το Μάρτιο του 2017, η τεχνολογία του συστήματος BMW eDrive που αρχικά εξελίχθηκε για μοντέλα BMW i χρησιμοποιείται σε έξι σειρές μοντέλων BMW και λανσαρίστηκε για πρώτη φορά σε MINI. Στη Γερμανία έχει το 28% στην αγορά των plug-in υβριδικών οχημάτων, ενώ τα αυτοκίνητα BMW i Performance έχουν παγκόσμιο μερίδιο αγοράς 20%.
Μόνο το 2017, το BMW Group υπολογίζεται να πουλήσει πάνω από 100.000 αυτοκίνητα με ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης, την ώρα που -Βάσει της σταθερής αύξησης των πωλήσεων- υπολογίζεται ότι περίπου το 15-25% των παγκόσμιων πωλήσεών του ομίλου το 2025, θα αποτελείται από ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά οχήματα.
Κοινοποιήστε: