Η είδηση της αποχώρησης της Volkswagen από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι έχει πέσει σαν κεραυνός στην κοινότητα των αγώνων και παρότι ακόμα δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από πλευράς της γερμανικής εταιρείας, είναι κάτι που θεωρείται δεδομένο.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (facebook.com/seitanf1)
Μία απόφαση που πάρθηκε από το διοικητικό συμβούλιο της VW, λίγες μόνο ώρες μετά τη νίκη του Sebastien Ogier στο Ράλι Ουαλίας, προτελευταίο γύρο της φετινής σεζόν. Μια νίκη που σφράγισε και μαθηματικά τον τέταρτο συνεχόμενο τίτλο στους κατασκευαστές για τη Volkswagen Motorsport! Κι αυτό, ενώ στον προηγούμενο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος, στο Ράλι Ισπανίας, ο Γάλλος είχε κατακτήσει τη νίκη και μαζί και μαθηματικά τον επίσης τέταρτο συνεχόμενο τίτλο του!
Όμως είναι σαφές, πως η αποχώρηση προφανώς δεν έχει σε τίποτα να κάνει με την αγωνιστική πορεία της ομάδας αλλά καθαρά στα… απόνερα του σκανδάλου dieselgate και της ανάγκης της VW να κάνει περικοπές για να μπορέσει να αντέξει τις τεράστιες αποζημιώσεις.
Θέλετε να σταθούμε λίγος στις επιτυχίες της Volkswagen Motorsport, υπό την ηγεσία του Jost Capito που πρόσφατα παραχώρησε αρμοδιότητες στον Sven Smeets;
Από το 2013 που μπήκε έκανε λοιπόν την είσοδο της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, η VW έχει κατακτήσει 8 παγκόσμιους τίτλους (4 σε οδηγούς και 4 σε κατασκευαστές). Παράλληλα, έχει λάβει μέρος σε 51 ράλι, κατακτώντας τη νίκη σε 42 από αυτά (Ogier 31, Latvala 9, Mikkelsen 2).
Αριθμός που αντιστοιχεί στο εντυπωσιακό ποσοστό του 82%!
Κοινοποιήστε: