Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ταχύτερος και στις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών σήμερα στην πίστα του Μοντμελό. Κατά πόδας τον ακολουθούσε ο Βάλτερι Μπότας.
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
Οι περισσότερες ομάδες παρουσίασαν σήμερα στο Μοντμελό αναβαθμίσεις στα μονοθέσιά τους. Συνήθως επιλέγετε η πίστα της Καταλονίας για την πρεμιέρα του νέου αεροδυναμικού πακέτου καθώς είναι πολύ γνωστή σε όλες τις ομάδες λόγω δοκιμών εξέλιξης οπότε είναι εύκολη η αξιολόγηση.
Οι οδηγοί χρησιμοποίησαν τη σκληρή και τη μέση γόμα της Pirelli αφήνοντας τη μαλακή για το FP2. Η διαφορά ανάμεσα στις δυο Mercedes ήταν μόλις 29 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ο Φέτελ έχασε χρόνο στην αρχή της περιόδου αντιμετωπίζοντας κάποιο τεχνικό πρόβλημα στη Ferrari. O Αλόνσο δε συμμετείχε καθόλου στο FP1 έμεινε στην 3η στροφή στον πρώτο γύρο και οι τεχνικοί της Honda αναγκάστηκαν ν’ αλλάξουν υβριδική μηχανή πριν τη 2η περίοδο δοκιμών. Από τις αεροδυναμικές αναβαθμίσεις των υπολοίπων μονοθεσίων έχουν ενδιαφέρον αυτές των Red Bull, Haas.
Οι χρόνοι στο FP1 ήταν:
Στο FP2 με τη θερμοκρασία οδοστρώματος να ξεπερνά τους 40 βαθμούς Κελσίου όλοι οι οδηγοί δοκίμασαν τη μαλακή γόμα της Pirelli. Ο αέρας προβλημάτισε αρκετά τους οδηγούς καθώς οι ριπές αποσταθεροποιούσαν τα μονοθέσια. Οι χρόνοι βελτιώθηκαν κατά 7 δέκατα με το Χάμιλτον να είναι ξανά ταχύτερος και το Μπότας εκ νέου ν’ ακολουθεί στο ίδιο δέκατο. Ο τοπικός Κάρλος Σάινθ είχε μια έξοδο με την Toro Rosso στην στροφή 9 όπου χτύπησε με δύναμη στα κερμπ. Ο αλυτάρχης υποχρεώθηκε να βγάλει την κόκκινη σημαία μέχρι να καθαριστεί η πίστα από τα συντρίμμια. Ο Ράικονεν μισή ώρα πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας αντιμετώπισε πρόβλημα με την υβριδική μηχανή. Πήρε εντολή από την ομάδα να κόψει και να επιστρέψει στα πιτ. Φέτος κάθε υβριδική μηχανή πρέπει ν’ αντέχει 5 αγώνες ώστε να βγει το πρωτάθλημα με 4. Κάθε υβριδική μηχανή έχει 6 εξαρτήματα (2 ηλεκτροκινητήρες, θερμικό κινητήρα, turbo, μπαταρίες και ηλεκτρονικά). Αλλαγή θεωρείται όταν αντικαταστήσεις ένα εξ’ αυτών. Μπορείς όμως να τ’ αλλάξεις όλα και να χρησιμοποιήσεις όποτε θες ξανά κάποιο από τα εναπομείναντα 5 μέρη χωρίς να θεωρηθεί εκ νέου αλλαγή. Ο Φέτελ είχε μια έξοδο προς το τέλος της περιόδου.
Ο Αλόνσο τερμάτισε τελευταίος και πρέπει να θεωρηθεί επίτευγμα ότι συμπλήρωσε 21 γύρους. Ο έτερος οδηγός της McLaren Στόφελ Βαντούρν πλασαρίστηκε στην 13η θέση. Σε ρυθμό αγώνα οι Mercedes φάνηκε να υπερέχουν ξεκάθαρα. Εντύπωση προκάλεσε ο χρόνος των Χούλκενμπεργκ και Πάλμερ με τα Renault. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν στη γαλλική ομάδα έχουν τη δυναμική να κάνουν την έκπληξη.
Οι χρόνοι στο FP2 ήταν:
Οι κατατακτήριες δοκιμές θα διεξαχθούν αύριο στις 15:00 ώρα Ελλάδος.
Κοινοποιήστε: