Ο Nico Rosberg ήταν και πάλι ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα της Suzuka, έχοντας αυτή τη φορά ακόμα μικρότερη διαφορά από τον Lewis Hamilton. Η μάχη μεταξύ τους αναμένεται σκληρή, με τον Hamilton να είναι μόλις 72 χιλιοστά πιο αργός, γεγονός που κάνει δύσκολες τις προβλέψεις για τις αυριανές κατατακτήριες.
Ο Kimi Raikkonen ήταν 3 δέκατα μακριά από την κορυφή, παίρνοντας έτσι την τρίτη θέση. Ακολούθησαν οι Max Verstappen, Sebastian Vettel, Sergio Perez, Nico Hulkenberg, Fernando Alonso, Valtteri Bottas και ο Carlos Sainz που κλείνει τη 10άδα. Ο Daniel Ricciardo έγραψε τον 12ο ταχύτερο χρόνο, αλλά ο Αυστραλός διακόπηκε από το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, χωρίς να ολοκληρώνει την προσπάθειά του. Ας δούμε τι συνέβη στα 90 λεπτά του FP2:
Ο καιρός ήταν πιο συννεφιασμένος σε σχέση με τα πρώτα ελεύθερα, αλλά οι θερμοκρασίες ήταν στους 24°C στον αέρα και τους 33°C στην άσφαλτο. Τα μονοθέσια άφησαν το pit lane για να ξεκινήσουν γρήγορα τη δουλειά, με τους Vettel και Alonso να έχουν μία μικρή μάχη, η οποία έληξε με τον Γερμανό να περνά τελικά μπροστά. Ο Grosjean ήταν ο πρώτος που έγραψε χρόνο, αλλά πολύ γρήγορα ακολούθησαν κι άλλα μονοθέσια.
Ο Vettel πέρασε μπροστά με το 1:34.1, για να έρθει ο Alonso και να πάρει τη δεύτερη θέση, αλλά χωρίς τα Mercedes και τα Red Bull στην πίστα. Ο Magnussen είχε μία μικρή έξοδο στη φουρκέτα, αλλά χωρίς να τραυματίσει την RS16, παρά μόνο να τη γεμίσει σκόνη από την αμμοπαγίδα. Ο Raikkonen πίεσε την SF16-H, με αποτέλεσμα να βρεθεί στη δεύτερη θέση, 2,5 δέκατα πίσω από τον team-mate του.
Ο Perez ανέβηκε στην τρίτη θέση, όσο οι Mercedes και Red Bull έβγαιναν στην πίστα, 15 λεπτά μετά από το ξεκίνημα. Το ενδιαφέρον, όμως, ήταν πως από την W07 έβγαινε καπνό από τον κινητήρα, κάτι που δε φαινόταν να είναι πρόβλημα για τη συνέχεια. Ένα σπάνιο στιγμιότυπο μας χάρισε ο Kvyat, όταν πάτησε εκτός στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού κι έκανε τετ-α-κε 360°, επιστρέφοντας στην κανονική του κατεύθυνση!
Ο Hamilton ανέβηκε στην κορυφή, με χρόνο 1:33.4, όντας 3 δέκατα πιο γρήγορος από τον Rosberg. Και οι δύο φορούσαν τη μέση γόμα, ενώ ο Verstappen ήταν μόλις 16 χιλιοστά πιο αργός από τον Rosberg. Ο Ricciardo είχε τη σκληρή γόμα και βελτίωσε στην 5η θέση, με τον χρόνο του να είναι ακριβώς ίδιος με αυτόν του Vettel (1:34.150), όμως ο πρώην team-mate του ήταν μπροστά, επειδή τον είχε γράψει πρώτος.
Το πρώτο 20λεπτο είχε ολοκληρωθεί και λίγοι οδηγοί βρισκόταν στην πίστα. Ο Vettel βγήκε με τη μαλακή γόμα, συνεπώς η πρώτη θέση ήταν εύκολη υπόθεση. Ο Γερμανός ολοκλήρωσε τα 5,8 χιλιόμετρα σε 1:33.1, χάνοντας χρόνο στο τελευταίο κομμάτι. Ο Hulkenberg βελτίωσε σε 1:33.8, για την 6η θέση, ενώ ο Massa δεν μπόρεσε να κάνει κάτι καλύτερο από το 1:34.1 και την 7η θέση.
Ο Perez μετακινήθηκε στην 3η θέση, μπροστά από τον Rosberg, ο οποίος βγήκε στην πίστα με τη μαλακή γόμα. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας σημείωσε χρόνο στο 1:32.2, την ώρα που ο Hamilton ξεκινούσε τη δική του γρήγορη προσπάθεια με τα μαλακά. Ο Βρετανός ήταν 72 χιλιοστά πιο αργός, με τον Raikkonen να είναι 3 δέκατα μακριά από την κορυφή.
Με 50 λεπτά να μένουν για τη λήξη, ο Gutierrez πάρκαρε την Haas πριν από την πρώτη Degner, αντιμετωπίζοντας μηχανικό πρόβλημα. Το γερανοφόρο όχημα μπήκε στην πίστα, ωστόσο υπήρχε καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Όλα τα μονοθέσια γύρισαν στα pits, εκτός από τον Perez, ο οποίος έμενε να γυρνά στην πίστα έστω και σε αυτόν τον ρυθμό.
Ο Μεξικανός δεν έμεινε για πολύ μόνος του, διότι οι οδηγοί βγήκαν για να συνεχίσουν τη δουλειά του, έχοντας περάσει τα μισά της περιόδου. Ο Verstappen δοκίμαζε χρόνο με τη μαλακή γόμα και πήρε την 4η θέση. Ο Ricciardo δοκίμασε χρόνο πριν από το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, αλλά δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την προσπάθειά του, γεγονός που τον άφησε στην 12η θέση.
Υπήρχαν ακόμα 40 λεπτά για το τέλος και πάνω από τους μισούς οδηγούς ήταν στην πίστα και όλοι έκαναν προσομοιώσεις αγώνα με βαρύ φορτίο καυσίμου, χωρίς φυσικά να βλέπουμε βελτίωση των χρόνων. Είχαμε μπει στα τελευταία 35 λεπτά, και όλοι οι οδηγοί ήταν στην πίστα, πλην του Gutierrez φυσικά, μιας και γι’ αυτόν η περίοδος είχε ολοκληρωθεί από μηχανικό πρόβλημα.
Ο Rosberg δοκίμασε και τη μέση γόμα, όσο η McLaren έλεγε στον Button να πιέσει, αλλά εκείνος απάντησε λέγοντας πως αυτό κάνει σε κάθε γύρο. Ο Πρωταθλητής του 2009 επισήμανε πως η συμπεριφορά της MP4-31 δεν έχει αλλάξει σε σχέση με την πρώτη περίοδο, κάτι που δεν είναι πολύ θετικό, μιας και ο 36χρονος δεν ήταν απολύτως ικανοποιημένος.
Η καρώ σημαία έπεσε, δίχως να συμβεί κάτι άξιο αναφοράς, πέρα από τις μικρές εξόδους των Nasr στη Spoon και του Hamilton στο τελευταίο chicane, όπου έχασε τα φρένα.
Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 06:00 ώρα Ελλάδας.
Θέση | No | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1:32.250 | 35 | ||||
2 | 1:32.322 | +0.072s | 35 | |||
3 | 1:32.573 | +0.323s | 26 | |||
4 | 1:33.061 | +0.811s | 29 | |||
5 | 1:33.103 | +0.853s | 34 | |||
6 | 1:33.570 | +1.320s | 37 | |||
7 | 1:33.873 | +1.623s | 35 | |||
8 | 1:33.985 | +1.735s | 37 | |||
9 | 1:34.028 | +1.778s | 33 | |||
10 | 1:34.086 | +1.836s | 33 | |||
11 | 1:34.127 | +1.877s | 33 | |||
12 | 1:34.150 | +1.900s | 29 | |||
13 | 1:34.241 | +1.991s | 33 | |||
14 | 1:34.305 | +2.055s | 27 | |||
15 | 1:34.339 | +2.089s | 36 | |||
16 | 1:34.398 | +2.148s | 29 | |||
17 | 1:34.643 | +2.393s | 11 | |||
18 | 1:34.760 | +2.510s | 40 | |||
19 | 1:34.824 | +2.574s | 26 | |||
20 | 1:35.292 | +3.042s | 30 | |||
21 | 1:35.400 | +3.150s | 37 | |||
22 | 1:36.318 | +4.068s | 26 |
Κοινοποιήστε: